Translate

czwartek, 27 grudnia 2012

Nowe info :>

No hej zbierałam się na pisanie tego posta od 10 hehehe ale dużo spraw było między innymi wygłupy przy
" ona tańczy dla mnie "  hehe + zabawa perukami :) U chłopaków jak na razie nudy :<

Harry nade mną czuwa. DZiś zakładam 2 konto na gg bo tamtego nie pamiętam :\ i tu wyświetla mi się numer i końcówka 69 To zaszczyt ...... Do tego dopiero dzisiaj się skapłam że mój znak zodiaku przypomina 69 :/

Mam zapłon szachisty :\
Przed chwilą w Hot plocie na Esce mówili iż 1D ma się rozpaść pffffff hehehehehehe jak oni mogą gadać takie głupoty

Wczoraj i dzisiaj jeszcze chyba, była niezła akcja między polskimi Directioners a Tomem kolegą Hazzy. Otóż dziewczęta dorwały jego numer ( nie wiem z kąt ) i zaczęły do niego dzwonić. Chłopak odebrał chyba tylko parę telefonów a potem prosił o to aby do niego nie wydzwaniać :o

Do tego ten wpis :
Poland... Lol


ahahahahahahha smutne :')


Ja dzwoniłam dzisiaj ...... dla jaja .... miałam taką fazę . Włączyła się poczta i dupa, za 10 sekund tego jak ta poczta nawijała zeżarło mi 1,20 zł  :'(  A miało być tak fajnie :<

+ rozwaliło mnie .... same numery z polski +48...........


           















Ostatnio krążyły plotki że Lou stylistka chłopaków powiedziała że Harry i Tay to koniec ale to nie prawda ponieważ sama napisała na tt

Niedługo 7 i premiera Kiss you oby
Natomiast 12 dwudzieste urodziny Zayna :3
wcześniej 9 gala  People's Choice Awards      
Natomiast 31 premiera coveru do One way Or Another  :****
A potem w lutym pierwszego 19ste   urodziny Hazzy :o

Kuzynka Zayna napisała na tt :

Watching Pitch Perfect with   :) xxx




Liam wczoraj na kręglach
















a tu wideo :3




Niall dzisiaj / wczoraj :)




















Harry dzisiaj :
Awwwwwww   ; - ; 

Niektóre rzeczy sie nigdy nie zmienią :)


Harry i Nick Grimshaw 2 dni temu przygotowujący świąteczną kolację


















A tu Harry jakiś czas temu
Nie wiem dlaczego ale to zd jest śmieszne :) 
o,
uuuuu taż tam nosze słuchawki :o 
HEHEHE dobre 
Harry ma depresje hehe 

















Omg 























Perrie i starsza siostra Zayna na zakupach :o


















Waliyha wstawiła na ig ...... oko Zayna :0




















Tak wyglądał stół na kolacji świątecznej Lou El i jego rodziny : )
Widzicie Lwa z USA tam za drzwiami ???




















Prezent gwiazdkowy od Den dla El :3
Little things <3333




















Dobra to wszystko misie dziś napiszę imagin z Lou i wstawię go prawdopodobnie jutro Bay :*

A na koniec swit wideo ...... ten remix jest ekstra >,<

Nie wiem czy mi się coś przewidziało, ale jak Harry śpiewa z Edem i Lou zaczyna tańczyć z Niallem i co Tay odchodzi To harry mówi do chłopaków good job ci się uśmiechają i odchodzą ...... Nie to żeby coś ale to dziwne 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3