Translate

czwartek, 20 grudnia 2012

Informacje

Hej !!!! Jak wam miną dzień ???? U mnie 5 lekcji 2 ostatnie angielskie i sprawdzian z którego dostałam 3 :D   Jutro 21 ... koniec świata hehe wierzycie w to bo ja nie :) Do tego jutro mamy lekcje po 30 min i cała szkoła kończy po 12 ja mam tylko 4 lekcje, co oznacza że skończę tak 10:35 :D Pierwszy wf .... na którym nie ćwiczę mam zwolnienie na cały rok przez wadę wzroku :o


Tak ostatnio bawił się Andy <klik>
Chłopcy już jutro albo w sobotę powinni wrócić na święta do Uk, wszyscy oprócz Harrego który zostaje zapewne z Taylor :\
Krążą plotki że 1D kłóci się o Taylor z Harrym, na co ja reaguje śmiechem hehehehehe
No cóż życie .... Jak macie do mnie jakieś pytania to zapraszam tu < klik >



Zayn ma nowy tatuaż wczoraj zrobił o,0
Czy ja widzę procę ???

od łokcia w dół ojp *,* 




















Gdy go robił był  z nim Liam i Lou Który też sobie zrobił tatoo .... taki tam kompas











A tu zd całej trójcy :



















Wygląda jak ja, przed wizytą u dentysty :\


































To musiało boleć co Lou ??? 




Z fajeczką co ???


Czemu ja go tak kocham ???


















Hehe omg .... a ten zn bez skarpetek :o Misiu jestem z tb też ich nie lubie :) 



Ale szpan :0 




Daj kawałek a nie sam wpierniczasz :0 












Harry dziś rano  




A to też haz ostatnio 

























Harry noc spędził w domu Taylor :) hehe ojp nie łatwiej powiedzieć publicznie że jesteście razem a nie kurwa miliony nadal mają nadzieje że harry jest wolny 

chłopaki mają teraz własne słuchawki  na koncerty włala 


























siostra Louisa ( jedna z bliźniaczek )  :0 oddaj to 

















 A na koniec  zd chłopaków  sory że tak dużo hehe :0





















































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3