Translate

środa, 26 grudnia 2012

Prezenty/ zdjęcia / info

Hej :* 2 dzień świąt a ja padam z  nudów ...

Lou ostatnio pisał do Nialla że jest skacowany hehe Nie dziwie się :)

Wszyscy chłopcy złożyli nam już życzenia na tt, podobnie jak i el

Dziś
Zayn, Perrie wczoraj z rodziną mieli wielkie party w Londynie hehe tu pare zd

To danie Zayna które jad wczoraj


0.0 ja chce tam ..... Dostałam w takiej samej torebce co jest taka biało czerwona obok
 tego takiego czegoś dużego czerwonego  :o 

Mam Zayna i Mama Perrie 

patrząc w głąb tego pokoju burdel... burdel ....BURDEL !!!
hehe hehe hehe jabłam na kafelki 
awww :>
Mamusia i Waliyha
Perrie i Hatchi :>




















Prezenty od Zayna and Perrie dla dziewczyn

Waliyha :

Doniya

Nie wiem co dostała mała :<



A to otrzymała Fizzy od Lou i El  :> 
Nie ma to jak kupon do Top shop :) 






















podobno Dom Horana  :> w Irlandi 
















hehe mój misio :>


Jedna z Bliżniaczek ( siostra Lou ) 



Nowe zd El 


 To dostała mama Lou 

Den dodała na ig 





















Harry :
Harry miał ostatnio bardzo bliskie kontakty z ziemią 
Tu jest Haz dom rodziny :)  





















Ogródek Lou :D hehe zainwestował w sztuczny śnieg 






















A na koniec parę zd pieska Zarri 




















+ hehehehehe jaki szpan 






















Dobra to wszystko Bay :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3