Translate

poniedziałek, 10 grudnia 2012

informacje

No hay :) Ale nudy :\ 

Chłopcy zrobili wczoraj fantastyczne show w X-factor :) oglądałam to dzisiaj jeszcze z 3 razy heheheh wiem nie za dużo. Jutro już do szkoły muszę iść :'(  Dlaczego ???  No dobra już równo za 14 dni premiera teledysku do Kiss you. Kto się jara tak jak ja ?? Heheheheh mam coś na bani dzisiaj heheheh mam nadzieje że czytaliście post w którym jest tłumaczenie  Teenage Dirtbag (cover) ten tekst po prostu .... te słowa są genialne dzięki chłopaki  :* I te słowa Lou czuje się jak pleśń  o japier.... heheheh

 Sandy gdzie ty tą dupę pchasz co ???

Josh przed X-factor 


Chłopcy wczoraj po  X factor 












Lou i El byli wczoraj na kolacji w restauracji w Manchestet :) 
A to ich zd nie wiem z kąt wracali ale musiała być niezła biba heheh e



Nareszcie widzę go  uśmiechniętego
Dzięki El :*  
awwww to się nazywa miłość heheh 


Lux wczoraj za kulisami X-factor 
jaka  słodka  :***

siostra lou dodała na fb :)

To najbliższe plany 1D na ten miesiąc

12.12.12 (środa) - zostanie wyemitowany wywiad w "10 most interesting people", ABC
17.12.12 (poniedziałek) - premiera teledysku Kiss You !!!!!!!!

20.12.12 (czwartek) - prawdopodobny występ w FINALE xFactor USA (LA)
23.12.12 (niedziela) - występ w finale Xfactor Rumunia.
24.12.12 (poniedziałek) - urodziny Louis'a ( uh będzie biba )

a potem maja 2 tygodnie wolnego juhu 

a sylwestra mają prawdopodobnie spędzić w NY :o Tam jest podobno magicznie w tym dniu :)


+ KOCHAM TO ZD 
:3


TU macie taki tam dens Taylor i Harrego < ona go pocałowała tak ??? :/ ale chyba tylko w policzek uf. A z resztą co mnie to  >


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3