Translate

niedziela, 6 stycznia 2013

Nowe info o 1D

Hej heheszki :*  Co tam u was ???

 Dziś są zn akcje na tt pod hasłem  i 

Dziś wchodzę sobie na fb a tam mi na tablicy takie zd oto się pojawiło :o
Nie ładnie tak używać słowa na s  hehehe
 kocham go przynajmniej on nas lubi <3
















Ten wpis toma mnie rozwalił


What's bigos?




Misiu jak by ci to wytłumaczyć to takie coś z kapusty takie bardzo dobre w skrócie polskie danie


Harry ma  nowy tatuaż, Podobno to napis Wiliam ( 2 imie Lou jak ktoś nie wie )
boże jak tam musi być ciepło a u nas taka lodówka :c





















Taki tam zjawiskowy Niall
<3333



















Haz już zapewne jest w Londynie :) juhu
Chłopcy od jutra zaczynają próby do wielkiej trasy TMH

Liam i Lou 2 dni temu



















Ostatnio była akcja na tt pod hasłem #hazzasday dziewczyny wysyłały zd swoich nadgarstków tak wyglądał mój :)


A wracając do zdjęcia Lou piątku to popatrzcie :

















To kurtka Harrego przypatrzcie się :)
Dobra niech będzie Larry <3




Kiss you już jutro premiera w uk przewidziana jest na 20 czyli w polsce o 21 Klip pojawi się na kącie 1D na yt

Kiss you 2 days to go :) chyba to najlepszy jak na razie z tych 2 poprzednich hehe :)















Liam wygląda tak fajnie kurcze nie mogę sie doczekać


Nie wiem czy prawdziwe ale padłam :D




















A  na koniec Little mix z 2 księżniczkami na pewno znacie te 2 dziewczynki :)

2 komentarze:

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3