Translate

niedziela, 13 stycznia 2013

Informacje o 1D - Nowe

Hej heheszki :) Jutro do szkoły żal do potęgi 3  hehe jutro mam 2 matmy nie wiem jak przeżyje ale za top na 5 lekcji mam okienko i idę na zakupy ... jupi  :)


Mój pysio ( Niall ) zdał test na prawo jazdy ...... podobno już sobie kupił autko >,<

Przed / po teście ... jaka radość ... cóż teraz sam będzie mógł sobie jeździć po jedzenie kiedy chce o,o



















Zayn and Leigh-Anna wczoraj



















A tu stare zdjęcia Zarri :
















Nie to żeby coś ale ta Cirus mnie już denerwuje  :/



















 Chłopcy z moimi Teściami















 Niall 2 wczoraj/ przedwczoraj

















A tu Niall i Lou z fankami jakiś czas temu :P





































Zayn wczoraj :)
Co myślicie o jego nowej fryzurze  Dla mnie jest mega 





















No więc ostatnio tak sobie szperam po necie i szperam no i znalazłam takie to oto zdjęcie i informacje że Harry i Lou znali się jeszcze przed X- Factor :O  Żebyście wy widzieli wtedy moją reakcje to było coś w takim stylu :

1#









2#









3# kSJF:isahdg'pidaf;oghd;fihgdhf;ighsfdb



4# 

hehehehehehehehehhehehehe niezła jestem <,> 



A co do zdjęć to popatrzcie i sami oceńcie :


















Dla mnie to tam .... ZBIEŻNOŚĆ OSÓB I NAZWISK JEST PRZYPADKOWA hehehehehe 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3