Translate

sobota, 5 stycznia 2013

Informacje :)

Hej co tam u was u mnie nudy że masakra normalnie :|  Nie miałam co robić więc założyłam dzisiaj stronę na fb  jak byście mogły to dajcie like < klik > i potrzebuje adminki właśnie na tamtą stronę jak ktoś sie piszę to niech napisze do mnie na tt :  <klik>  lub fb  < klik >

Jest akcja na tt pod hasłem #1DComeToPoland

Dziś znalazłam konto Den na asku a o to parę wpisów

I love my jewelry :)
Zdjęcie: Den zn na asku :
I love my jewelry :)



I love them ♥
Zdjęcie: A teraz dodała to :
I love them <3



Najbardziej kocham te :

"omg harry please stop smiling" I'm dead xx lol
Zdjęcie: Den dodała to 30 min temu na aska 

"omg harry please stop smiling" I'm dead xx lol



Haylor's wedding cake :D HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Zdjęcie: Den wczoraj na swoim asku dodała to zd z podpisem 

Haylor's wedding cake :D HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

tu możecie spr http://ask.fm/DanielleClairePeazerPriv



Hehe pocisnęła hehe :*** kocham ją


Niall dzisiaj był na meczu z kumplami






















Lou i Liam wczoraj
Liam chodził w tym jednoczęściowym dresie ... co ostatnio pojawił
w wersji One direction ... nawet ma inicjały LP 
o tu macie go w całej okazałości *,*




















W the hits radio właśnie leci remix lwwy :)

Tak tam sexy Zayn :)





Kiss you - 3 days to go
















Gify i zdjęcia :






















Piesek Zarrie w ubranku od brata Perrie





















A tu taki tam Dziwny Harry, nawet nie wiem czy to on :)















Podczas gdy Harry .....
















Taylor siedzi samotnie na łodzi hehehe sory musiałam



















Niall ostatnio odpisał fance a ta pod jarana zrobiła skany hehe




















Takie tam wakacyjne zdjęcia z wakacji harrego ... Takiemu to dobrze :(













Są lepsi od Jezusa Ten chodził jako jeden ich jest pięciu :o














Takie tam stare zdjęcie Liama :) Jaki szpan

















Dobra to wsio :) Pa  :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3