Translate

czwartek, 10 stycznia 2013

Informacje o One Direction

Siemsiak co tam u was ???? U mnie nudy jak zawsze hehe dziś miałam 5 lekcji wszystkie prawie na kompach ... 10 osób w klasie. Na angielskim nasza kochana pani puściła nam filmik jakiś o jakieś tam rodzinie i musieliśmy to wszystko przetłumaczyć ...  całą grupą to jakoś łatwiej poszło. W sobotę 12 urodziny Zayna :) Kto się cieszy ... ten oszołom skończy już 20 lat :o 

Chłopcy dziękują za nagrodę hehe Lou wszystko ok ???? < klik >


Harry był wczoraj na pokazie mody British GQ 

































Harry wypowiadający się na temat pokazu : 















A co do mody nie wiem w co się jutro ubrać  -,-'  chyba założę tunikę w paski   -,o





Liam wczoraj z fanką 














Liam wczoraj wraz z Andim i innymi kumplami ubierali manekina w strój supermena 
















Hehe zdjęcie które Andi wrzucił na ig 




















Niall w fundacji " promyczek słońca " w dniu 26 października 2012 r. wiem stare ale on wyglkąda tu tak słodziutko :3 



















Nowe tło Zayna na tt  0,0 














CUDO ... *,* 



















Taki tam Lou :
















Popaczajcie co znalazłam na koncie Mazziego na youtube .... Andi jaki talent heuheu 
















A tu Maz odpowiada na pytanie o Liamie i Andim ..... ogólnie ten filmik jest zajefajny 
















Wczoraj dodał nowy filmik na którym gada o Taylor  ale to tylko przez 2 lub 3 sekundy hehe Wogóle temat jest porąbany :) 
















Hehe ma się wtyki Tom i Lewis nas Lubią ooooooo słodko :*











2 komentarze:

  1. Świetny blog mam prośbę dopiero zaczynam i mam pytanie czy wejdziecie zostawicie komentarz polecicie znajomym albo będziecie wpadać? Bardzo Was proszę z góry dzięki adres : one-direction-onelove.blogspot.com Bardzo proszę zostaw komentarz :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3