Translate

piątek, 11 stycznia 2013

Nowe info o 1D

Heheszki witam was co tam u was ???? U mnie już za tydzień ferie ..... w niektórych województwach już są ale u mnie dopiero od 18 ... lol. Właśnie wcinam sałatkę z kraba <3 Kocham :P


Mam dla was 2 filmiki które znalazłam dzisiaj .. Cały czas sie z tego ryje ... powiedzmy że to takie lwwy i lt od tyłu hehe język, słowa a raczej bełkot rozśmieszy każdego ....








Zayn dodał to zdjęcie wczoraj na tt z podpisem obuć się Harry wake up !!!
              awwwwwwwwwwwww    _____















Harry napisał mu coś takiego :





A to dodał Harry na ig
♥ 



















A to na   tt  :
♥o♥  uMaRłaM :S





















Niall dodał wczoraj na tt :













Niall i szlachta hehe :P  



































A tu taka tam Den 






















Den i  Ed <3 























Den z sis <3 























Nigdy jeszcze tego zdjęcia nie widziałam .... Den, Liam, Zayn i Perrie w kinie :> 

















Liam wczoraj z fankami :) 























Zayn ostatnio narysował Niall cute <3 






















T właśnie ten Chłopak Tom ( kolega Harrego ) Napisał nam dzisiaj że roamawia z nami dzięki tłumacz google :) 


Chłopaki cant mówię polskich i użyć google translate: (
























To zdjęcie dodała Pez na ig z poDpisem Kocham cię misiu 
























Haz Dziś dla córki jednego z ochroniarzy ... Ten uśmiech *,* 








+ Kocham tą kobietę co wręcza jej nagrodę : 











Zauważcie że Tay ma tu duży dekolt .... Te gify są nowe ( pojawiły się wczoraj )  Podobno wtedy jeden z Paparezzi krzykną że Harrego jej to nie zwróci, czy coś w tym stylu, ale czy to prawda kto wie :) 



Heheszek stare ale jare .... Liam i Andy :\ 






















Hasbro - Your Moment with 1D: Dedicated Directioners


\


A na koniec .... Nie obczaiłam jeszcze tego Gifa .... O co w nim chodzi ???? 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3