Translate

niedziela, 6 stycznia 2013

Kiss you - 1 day to go

Hej hej szybko dodaję bo właśnie się pojawił nowy filmik .... przez to teraz nie mogę się doczekać jeszcze bardziej ....



A tu macie parę gifów :)


Oślepłam Jezu jaki on piękny o,o aż mam ciarki 

Mój ulubiony moment kiedy 2 moich misiów leży razem :o 

mamusiu święta nawet tak wygląda sexy  0,0 



Kto go uratuję ??? Ja się piszę 

-,-'  Hehe chciałam powiedzieć  że pokazuję gdzie jest polska :( 




Nowy tatuaż hazzy to nie Wiliam tylko " Maybe we will "  i jeśli się nie mylę to znaczy " Może będziemy razem " Zawiało mi troche Larrym ale ok nie wtrącam się bo się jeszcze wkręcę w tego Larrego



A teraz parę info które zdobyłam przed chwilą 

No więc prawdopodobnie ten pierścionek dostała El od Lou ...  :> 

To narysował Zayn jakiś czas temu :o Ma talenta chłopak 




A co do larrego popatrzcie co znalazłam :



A tak chłopcy grają w golfa 
Haz : 

Liam :

I Niall <3 
też tak mam :3 

1 komentarz:

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3