Translate

czwartek, 3 stycznia 2013

Nowe Informacje o 1D

Hej !!! Co tam ???? U mnie nudy że masakra nudzę się i słucham the hits radio  < klik >  w dodatku teraz przyszedł wujek z ciocią w odwiedziny ... A mi się nie chce lecieć do salonu więc siedzę u siebie w pokoju :) 

Jak mówiłam w poprzednim poście oglądałam od rana twitcamy przy czym trochę buszowałam po necie :) 
Znajomy Liama Mazzi dodał to na youtube na swoim kącie dziewczyny on tam powiedział 
- You were shipping Haylor - a potem 
- Dude i wasn't that drunk - heheh dobry jest :) 





Andi dodał ten filmik na tt ... Liam w roli głównej a w tle moja ulubiona po 1D piosenka Skrillex -Bangarang <333 


ah ile bym dała żeby tam być i zatańczyć z nim hehehe 


Obczaiłam jedno wideo z harrym .... te zdjęcie jest robione w domu tej oto dziewczyny ponieważ Styles ją odwiedził :O 














A tu macie wideo 

No i która by nie chciała tak ????  :O 

Harry w UK będzie już prawdopodobnie w weekend :) Krążą plotki że dziś czy jutro miała się odbyć jakaś sesja ale Haz chciał dłużej zostać w USA    D :  W tym czasie miał sie udać z Taylor do jej rodzinnego miasta 

Dziś w radiu the hits radio była audycja z Lou  jutro jest z Harrym ( transmisja była nagrana wcześniej z wszystkimi więc to nie jest na żywo ) 

A to zdjęcie Lou kiedy właśnie nagrywali jego audycje parę dni temu  














Den dodała na ig i odznaczyła El :3 















Niall and Harry przed/ po świętach 
Te spojrzenie 0.0 

mój pysio 


Ja już się pogubiłam :o raz mówią że rodzina Nialla mieszka tu :






A potem że tu :o










:\ Ogólnie domy nieco do siebie podobne :) 


W the hits radio prawie cały czas puszczają 1D i przypominają o jutrzejszej audycji Harrego, teraz na przykład leci kiss you <333 


Wczoraj tak sobie szperam i szperam po necie i nawet nie wiem jak trafiłam na " prawdziwego" aska Taylor i to mnie rozwaliło 


Taylor Swift (TaylorSwiftReals)
Hii i'm the REAL Taylor Alison Swift, it's my new ASK.fm Thnks ! xx






Do you REALLY love harry?  Katrina Neimane
YES I REALLY LOVE HARRY !





Me too actually .x  Harry Styles (✔)
pfff .. x
Haylor is real?
yes ! x
I can take my number phone for Harry :)
as you want..


heheheheheh kto jebną ze mną nie wiem czy to prawdziwe konto ... gdzie nie gdzie jest nazwa Harry styles wchodziłam i też nie wiem czy prawdziwe konto ogólnie jeden raz napisał że ją kocha i potem me too actually .x hehe  no ludzie hehe 
















Nowe zdjęcie El i Lou z sylwestra 
Kocham go :***












Nowe zdjęcie Waliyhy 
Hatchii <33 















Nowe zdjęcie El 










Lux, gitara i jeszcze jakiś mały człowieczek :o 














Nowe zd Lottie siostry Lou 










Dziadek Lou dodał jakiś czas temu na tt 














Niall i kumpel Liama Mazzi 
stare 















Alan przebrany za Harrego :














A tu wideo :o 

A tu macie to całe hehe nie no padłam co za idiota :o 




Taki tam sexy Liam :D 
czyż on nie jest piękny ???
<3 Kocham kocham KOCHAM 

























Dobra to wszystko :) Pa ptysie do jutra :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3