Translate

wtorek, 8 stycznia 2013

Imaginy z gifami 11

Hej hehaszki :) .... Hehe chyba się zakochałam ... po raz 13135236  w tym kolesiu




















Mam do was dziewczęta małą proźbe  polubicie te 2 strony na fb dziewczyny dopiero zaczęły i chciała bym im pomóc z góry bardzo dziękuję :*  

< KLIK >     ORAZ     < KLIK >


To co zaczynamy ????

1# Liam : Zayn stój (t.i) tam stoi !!!
Zayn :















2# Ty: Zayn pomożesz mi zapiąć stanik ???
 Zayn :



















3# Ty: Harry według mnie nie jesteś sexy ....
Harry :  .... Niezły żary

















Ty: Ale ja naprawdę tak uważam ... te tatuaże są ohydne ...
Harry : ... I tak wiem że żartujesz



















4# Ty: Liam kupiłam ci coś
Liam : Co ??

Ty: Trzymaj 
Liam : Co to ??? .... Łyżeczki !!! 



















5# Reporter: Myślę że (t.i) jest dla ciebie za brzydka ...
Harry :













6# Ty: Harry dotknij kolanem czoła
Harry :










Ty: Wszystko ok ???
Harry :  ... Ta ta ta













7# Ty : Nie wierzę w to co zaraz powiem ale ... Harry kocham twoje włosy
 Harry :
















8# Ktoś : Niall co robiłeś zeszłej nocy ????
Niall :


















Liam: Z (t.i)
Niall :













9# Ty :Lou widziałeś  gdzieś mój lakier do włosów
Lou :

Ty: Jesteś pewien ???? 
Lou : czy te oczy mogą kłamać 




















10#  Ty: Zayn ????
Zayn : tak ???










Ty : Kocham cię
Zayn :  Ja ciebie też

















11# Ty: I potem zakopaliśmy go w ogródku, pamiętam że zawsze bałam się tam chodzić sama .... No i tak właśnie zgina mój kotek
Harry :















12# Wychodzisz z kuchni z całym talerzem kanapek dla siebie. Gdy Niall przechodzi obok ciebie











Niall : Daj jedną










Ty: Dobra bierz
Niall :
















13# Ty : Zayn zatańcz dla mnie
Zayn : .....
* po chwili *





















14# Reporter : ( t.i) to su.....
1D :










Reporter : .... (t.i) to subtelna kobieta
1D:













15# Harry : I co wtedy zrobiła
Lou : No zrobiła jakoś tak








Harry : A ty co wtedy
Lou : Nic zacząłem ją gilgotać













Harry : A wtedy ????
Lou : Powiedziała tak !!!













16# Reporter : .... < coś tam gada >
Lou : < w myślach > (t.i) je kocha



















17# Twoja rozmowa z Liamem na skype :
Ty : Liam strasznie za tobą tęsknie ....
Liam : Ja za tobą też










Ty : To jest cholernie trudne
Liam : Wiem kochanie

















6 komentarzy:

  1. O lol!! Ten ostatni... Sama się popłakałam... :(
    Zrób jakieś smutne imaginy (lubię płakać)

    OdpowiedzUsuń
  2. zajabiste! bije pokłony guru ty moje <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Guru ??? To chyba za dużo powiedziane hehe Ale i tak bardzo dziękuje kocie

      Usuń
  3. SUPER! 2, 3, 5, 8, 10, 14, 15, 16. a przy ostatnim się wzruszyłam ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. wyjde na zboczenca ale co tam najlepszy 8 :D ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3