Translate

poniedziałek, 7 stycznia 2013

Nowe info o 1D

Hej heheszki tak na początek dodam Coś co mnie doprowadziło prawie do łez .. Otóż tom dodał takiego tweeta
O mamo my ciebie toz misiu :********** 

Taki jest plan co do Kiss you znaczy o premiery w którym maństwie o której godzinie :) 


































Taki tam Hachi 




















A tu macie Hazze za czasów szkolnych .... ten to miał przeboje ... a ten jego głos dobija mnie hehe 

Jebłam i po prostu nie wstaję :) 


Chłopcy  dzisiaj : 







Nie no Lou nie pogadasz ... gazetę trza mieć :) 

Daj dziecku butelkę pepsi a te już ma radochę :) 

Ta mina Liamka <333 



Czy jemu już do cholery rozum odebrało przez tą Taylor
Harry skończyły się wakacje jest zimno !!!
A ty ku**a mi tu na krótki rękaw ojp  -.-' 







Chce te spodnie :3
























Harry wczoraj /  dziś  <3 



Jaki mały język ma ten koleś 




















Ahahahah moja mina gdy słyszę :
To może pani Agnieszka do odpowiedzi hehe 






















Znalazłam parę fajnych zdjęć El  

Te mi się najbardziej podoba takie w moim stylu :) 





































Dzisiejsze Trendy o,O 




















Takie cacuszko ma brat Perrie :3 Przewieziesz mnie ??? 






Haz i jego tatoo 














Ogólnie to to są chyba wszystkie 





















To jest piękne :3 


















 Niall ostatnio po meczu na który udał się z kolegami 
















To dodał Andy popatrzcie co jest zaznaczone






















A na koniec parę zdjęć z kiss You 























































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3