Translate

sobota, 19 stycznia 2013

Imaginy z gifami 13

Hej misiaki w tym tygodni nie dodawałam  imaginów z gifami więc pojawiają się teraz . To może na początek taki imagin z życia wzięty. Miłego czytania :) 



1# Ktoś : Wiesz co ci powiem te twoje 1D jest ekstra, ich muzyka jest zajebista i chyba się zakochałam 
Ja :  O matko mam nową siostrę ..... wiesz że Zayn ostatnio miał problemy z żołądkiem ??? 
Ktoś : Coś ty ?? a wiesz co ci powiem ... ten Liam jest ohydny, w ogóle jakiś odmieniec wszyscy są tacy sexy a ten ... no flaki z olejem 
Ja : ................. 
Ktoś : No a co to nie prawda ??? 
Ja : ............. NIE !!!!!!! 
Ktoś : To jesteś ślepa 
Ja :  masz 3 minuty na opuszczenie miejsca zbrodni ..... 
Ktoś : Jakiego miejsca zbrodni ????? 
Ja : 


2# Poprosiłaś chłopców żeby wytłumaczyli twojej siostrze co to znaczy sex bo ty jakoś nie umiesz. 
Liam : Bo widzisz to jest tak ..... 
Harry : No bo wiesz są pszczółki i ptaszki ..... 
Lou : Ona ma 12 lat nie pieprz jej o jakiś pszczółkach i ptaszkach  !!!! 
Siostra : Chodzi wam o sex tak ???? 
Zayn : 
Harry : O matko to już jest 3 ... 
Niall:  Nas tu nie było ... ok ??? 



3# Ty : Lou ???? 
Lou : Tak skarbie .... 
Ty: Mogę się dowiedzieć gdzie są moja sukienka w paski ???
Lou : Emmmmm 


4# Ty : kosmetyki gdzie ????? 
Niall : Nie wiem 
Ty : dobra od dzisiaj nie gotuje 
Niall : są restauracje, jest KFC 
Ty : To konfiskuje ci karte kredytową 
Niall : Mam jeszcze chłopaków 
Ty : Dobra poddaje się 
Niall : wyrzuciłem je 
tY : CO ?! 
Niall : nic kochanie 


5# Gdy Liam widzi  cię z chłopakiem na mieście 
Gdy okazuje się że to twój brat : 


6# Jesteś z Harrym na urodzinach Lux 






Harry : Ona jest taka słodka 
Ty : A chcesz mieć takiego słodziaka w domu ???? 
Harry : Czy ty proponujesz mi ...... no wiesz 
Ty : Tak proponuje ci to 
Harry : 



7# Ty : Niall kupiłam twoje ulubione ciastka 
Niall : 


8# Zayn : (t.i) kazała ci przekazać że czeka w sypialni 




9# Ty : Mam na ciebie focha 
Lou : Nie gniewaj sie słońce ... wiesz że cie kocham 


10# Harry wychodzi z garderoby 
Harry : cześć, cześć 
Ktoś : Gdzie (t.i) 
Harry : A została z garderobie 


11# Ty : Jestem gruba i brzydka ... 
Lou : 
Ty : Jak ty w ogóle możesz ze mną być ??? 

Lou : Kocham cie 




12# Harry ogląda wiadomości 
Reporter : Samolot w drodze do Polski zboczył z kursu
 przez co doszło do katastrofy. ( miuałaś lecieć tym samolotem ) 
Harry : 
5 minut później :
Harry : no odbierz ten pieprzony telefon 

Nagle wchodzisz do domu : 
Ty : Wiesz co chyba zostanę jeszcze na tydzień 
Harry : ( t.i) co ty tu ..... 
Ty : Też sie cieszę wiesz  ....
Harry : To naprawdę ty .....




12# Ty : Zayn powiedz polska 
Zayn : 

14# Lou : ( t.i) co ty tu robisz tak wcześnie ???? Wejdź do salonu ..... 
Liam : 

14# Ty : Harry chcesz mi coś powiedzieć ??? 
Harry : No wiesz .... 
Ty : Nie nie wiem 
Harry : Lalka Liama sie zepsuła .... 
Ty : Co ?! 
Liam : Mój chudy nie żyje ??? 

15# Ty : Niall moje ciastko ??? 
Niall : To było twoje ciastko ? 
Ty : Nie świętego mikołaja wiesz < foch > 

Niall : Wynagrodzę ci to 
Ty ; Wisisz mi 2 ciastka ...




16# Harry : Tylko ostrożnie to misiek dla (t.i) 



Dobra jest 16 :) podobają się ??? 

11 komentarzy:

  1. 1.2.12.15 <-- one są meega poprostu je kocham :** i cb też :D
    Horanowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze 2 i 10. Zresztą wszystkie są swietne ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. 2, 6, 10, 11 i 12 <---MEGA, Kocham twoje gify i Ciebie oczywiście!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zayn naprawdę powiedział POLSKA ?!?!?!?! ja chcę ten filmik !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie powiedział ale wygląda jak by mówił xD Hehe This is magic

      Usuń
  5. Bardzo fajneee :
    :))

    OdpowiedzUsuń

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3