Translate

sobota, 19 stycznia 2013

Imaginy z gifami 13

Hej misiaki w tym tygodni nie dodawałam  imaginów z gifami więc pojawiają się teraz . To może na początek taki imagin z życia wzięty. Miłego czytania :) 



1# Ktoś : Wiesz co ci powiem te twoje 1D jest ekstra, ich muzyka jest zajebista i chyba się zakochałam 
Ja :  O matko mam nową siostrę ..... wiesz że Zayn ostatnio miał problemy z żołądkiem ??? 
Ktoś : Coś ty ?? a wiesz co ci powiem ... ten Liam jest ohydny, w ogóle jakiś odmieniec wszyscy są tacy sexy a ten ... no flaki z olejem 
Ja : ................. 
Ktoś : No a co to nie prawda ??? 
Ja : ............. NIE !!!!!!! 
Ktoś : To jesteś ślepa 
Ja :  masz 3 minuty na opuszczenie miejsca zbrodni ..... 
Ktoś : Jakiego miejsca zbrodni ????? 
Ja : 


2# Poprosiłaś chłopców żeby wytłumaczyli twojej siostrze co to znaczy sex bo ty jakoś nie umiesz. 
Liam : Bo widzisz to jest tak ..... 
Harry : No bo wiesz są pszczółki i ptaszki ..... 
Lou : Ona ma 12 lat nie pieprz jej o jakiś pszczółkach i ptaszkach  !!!! 
Siostra : Chodzi wam o sex tak ???? 
Zayn : 
Harry : O matko to już jest 3 ... 
Niall:  Nas tu nie było ... ok ??? 



3# Ty : Lou ???? 
Lou : Tak skarbie .... 
Ty: Mogę się dowiedzieć gdzie są moja sukienka w paski ???
Lou : Emmmmm 


4# Ty : kosmetyki gdzie ????? 
Niall : Nie wiem 
Ty : dobra od dzisiaj nie gotuje 
Niall : są restauracje, jest KFC 
Ty : To konfiskuje ci karte kredytową 
Niall : Mam jeszcze chłopaków 
Ty : Dobra poddaje się 
Niall : wyrzuciłem je 
tY : CO ?! 
Niall : nic kochanie 


5# Gdy Liam widzi  cię z chłopakiem na mieście 
Gdy okazuje się że to twój brat : 


6# Jesteś z Harrym na urodzinach Lux 






Harry : Ona jest taka słodka 
Ty : A chcesz mieć takiego słodziaka w domu ???? 
Harry : Czy ty proponujesz mi ...... no wiesz 
Ty : Tak proponuje ci to 
Harry : 



7# Ty : Niall kupiłam twoje ulubione ciastka 
Niall : 


8# Zayn : (t.i) kazała ci przekazać że czeka w sypialni 




9# Ty : Mam na ciebie focha 
Lou : Nie gniewaj sie słońce ... wiesz że cie kocham 


10# Harry wychodzi z garderoby 
Harry : cześć, cześć 
Ktoś : Gdzie (t.i) 
Harry : A została z garderobie 


11# Ty : Jestem gruba i brzydka ... 
Lou : 
Ty : Jak ty w ogóle możesz ze mną być ??? 

Lou : Kocham cie 




12# Harry ogląda wiadomości 
Reporter : Samolot w drodze do Polski zboczył z kursu
 przez co doszło do katastrofy. ( miuałaś lecieć tym samolotem ) 
Harry : 
5 minut później :
Harry : no odbierz ten pieprzony telefon 

Nagle wchodzisz do domu : 
Ty : Wiesz co chyba zostanę jeszcze na tydzień 
Harry : ( t.i) co ty tu ..... 
Ty : Też sie cieszę wiesz  ....
Harry : To naprawdę ty .....




12# Ty : Zayn powiedz polska 
Zayn : 

14# Lou : ( t.i) co ty tu robisz tak wcześnie ???? Wejdź do salonu ..... 
Liam : 

14# Ty : Harry chcesz mi coś powiedzieć ??? 
Harry : No wiesz .... 
Ty : Nie nie wiem 
Harry : Lalka Liama sie zepsuła .... 
Ty : Co ?! 
Liam : Mój chudy nie żyje ??? 

15# Ty : Niall moje ciastko ??? 
Niall : To było twoje ciastko ? 
Ty : Nie świętego mikołaja wiesz < foch > 

Niall : Wynagrodzę ci to 
Ty ; Wisisz mi 2 ciastka ...




16# Harry : Tylko ostrożnie to misiek dla (t.i) 



Dobra jest 16 :) podobają się ??? 

11 komentarzy:

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3