Translate

sobota, 19 stycznia 2013

Japonia 19 stycznia / informacje

Hej heheszki jak tam u was ??? U mnie dopiero się zaczęły ferie :0 2 tygodnie wolnego od budy :)  I to jest życie a wy jak spędzacie ferie ???

Byliśmy dziś w trendach :)


Trendy 

· Zmień



Nawet Tom nam pomagał :) 


Den dodała na tt : 

Sooooon apparently  thinks we're touring on a desert island and has brought enough food to last til 2017!



Chłopacy jedli wczoraj sushi


Amazing sashimi we had yesterday! Incredible !





















Zayn Lou i  Liam z fankami


Mistrz 2 planu :3 


 Chłopacy dodali na ig :


Harry podobno kupił nowy dom
Liam podobno w tym właśnie mieszkaniu
Wbijamy dziewczyny ????
Musi byś przyzwoita parapetówa 























Chłopcy dzisiaj :



hehe mina gościa rozwala 













Jak pani na religii : W górę serca kochani :3 
















Gify : 

Aha 
Wiecie że ja coraz bardziej lubie Larrego :3
Lou wypaczał mnie w ekranie kamery :) 
Bez skojarzeń .. bez skojarzeń ...  Bez skojarzeń 


Perrie i Hatchi ostatnio

Hatchi po raz pierwszy na śniegu :) '

Pare zdjęć z wczoraj : 


Pere gifów z wczoraj :
Tu Zaynowi coś odbija .... ale to przez te leki od brzuch ... Tak myślę :) 
ciekawa jestem czy on to robił specjalnie ??? 
Aha
Jezu Zayn ktoś ci coś zrobił ??
hehe dobre 
Idiota hehehe 
Ja już leże na kafelkach 
Dobrze wiedzieć ... mógł byś też i mi kupić 

Lou i Liam dzisiaj :) 


Den i jej grupa taneczna w X-Factor

O matko Niall aż mam Teletubisie przed oczami ... ah ta moja ulubiona bajka z czasów dzieciństwa :3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3