Translate

wtorek, 1 stycznia 2013

Nowe informacje o 1D

Hej własnie wróciłam od siostry :o Pobawiłam się z siostrzenicą i jest spoko. Wysiadając z samochodu przechodziło obok mnie 2 Ładniutkich kolesi :) I nie była bym to ja jak bym czegoś nie spieprzyła .... Zaplątałam się w torebkę taką na ramie  -,-'  Hehe no cóż to cała ja  :3 Właśnie słucham The Hits Radio i czekam na audycje o 15 wiecie Niall <3333 Tu jeszcze raz przypominam link < Klik >

One direction życzy nam wszystkiego naj :)





Mam złe lub dobre informacje ... zależy dla kogo :\ Haz i Tay są ze sobą   :'( załamka ...... Dobra ale uszanuję to w końcu to jego życie, nie mogę się mu w nie wpierdalać i prawić swoje filozofie :) Tu zdjęcie które ukazuje ich .... Miłość






A jak to Harry kiedyś mówił ..... " Nie jest w moim typie "  i ty podobno Styles nie kłamiesz -,-'

Tu macie jeszcze inne zdjęcia  Haylor













Aż człowieka nosi :o 





A to Haz wczoraj :


























Haz nasz kochaniutki jest w filmiku Eda
Haz - 1:26
Niall : 1: 58  <3






Wpisy Chłopaków na tt :





Niall :
Niall Horan
Happy birthday Ma ! Have a great day ! 
Niall Horan
Happy New Year guys! Thanks for 2012! 2013 let's gooo


Zayn :
zaynmalik1D
We wouldn't be where we are now without you all! So Happy 2013! Love you all! :) x
zaynmalik1D
Just want to say to you all thank you for an absolutely amazing 2012. You guys have made the last few years incredible



Liam :

Liam Payne
 im looking forward to 2013!Thank you for all your support in 2012,its been a year i will never forget! Love you all! Happy new yearrrr


Harry :


Lou :









Kuchnia Andiego po sylwestrze na którym był Liam o.o

Jak tak można ?? .... No taka balanga i mnie nie zaprosili :( 




















Den dodała to zdjęcie na tt :)


A to 2 zdjęcia które mi się najbardziej spodobały 












Lou i El wczoraj
2 zdjęcie najlepsze ... El rozwalasz system :) 


























Pierscionek El















Nasz sexy Zayn  = )
troszke stare zdjecie 




















Niall na sylwestrowej imprezie  Lou




























A tu tez Niall tylko ze przedwczoraj po mecz na który sie udał
















Nachlany Niall <333 Ile ja bym oddała żeby tam być ... żeby zobaczyć to na żywca 
*,* 
















Liam z przyjaciółmi :) 















El, Den i Liam na imprezie urodzinowej Lou razem z jubilatem 















Która by chciała ???

















Albo to ???
















Hatchi   






















awwwwwwwwwwwwwwwww :3 



Słit zdjęcie El z kumpelą z wczoraj















Jebłam i nie wstaje 

















A to stare zdjęcie El ... hymmm ładnie




































To tyle bay i do jutra :) Słuchacie radia .... Leci   Lost for kiss  Niall powiedział że to jedna z jego  ulubionych piosenek z albumu TMH do tego gadał coś o Zaynie ale nie zrozumiałam :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3