Translate

czwartek, 17 stycznia 2013

Nowe info o 1D

Hej  Miśki :* Ja dzisiaj siedzę jak na szpilkach ... kurier ma mi jutro dostarczyć książkę ... pod tytułem " ostatnia zapowiedz " może słyszeliście o niej. Podobno jest bardzo ciekawa .....  Na pewno wiecie już że chłopcy od dzisiaj są w Japonii konkretnie w Tokio :3 Em wiecie my tu mamy teraz 21 coś a u chłopaków jest już 5 coś  :o jeszcze zapewne śpią psiaki  :*****


Chłopcy dziś na lotnisku ..... ja wtedy spałam :\

















































Zayn i Niall dziś na zakupach :o




















Josh z fanką na lotnisku :3















Gify z lotniska :)














Harry dziś z fankami





























































Widzicie maseczkę ???  .... Chłopcy byli dzisiaj odwiedzić ofiary wybuchu jądrowego :( opary są podobno szkodliwe dla organizmu, większość ludzi właśnie tak chodzi :)



















Chłopcy w Ghana  w Afryce






















Popatrzcie 4 od dołu :3

















To można znaleść w domu Lou :)
ahahahaha ta lodówka 0,0 


































Harry dodał na ig


















Słodziaki :3











Pozwólcie że pozostawię to bez komentarz .... -,-'























Buahahahahhaha Liam .. Kociaku ty mój















Popatrzcie :o



















Harry ma nadal astmę :o Biedaczek :'(


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3