Translate

piątek, 4 stycznia 2013

Nowe info o 1D

Hej dzisiaj nie za bardzo kontaktuje :) Dzisiejszy dzień był naprawdę dziwny .... nie wiem czy się otrząsnę po tym co dzisiaj zobaczyłam  ... Hehe oby mi nie przeszło ... powiem tylko tyle że mam dziwnych znajomych hehehe


Popaczajcie na ten filmik jest ekstra i pojawia się wmyb :)


Zakochałam się <33 


Podobno Den nasza kochana powiedziała że nie lubi Haylor :o Kochanie jestem z tobą ... w sumie dziwie się sama sobie nie oceniam ludzi po okładce ale .... Jestem cholernie zazdrosna o niego :\



Haz i Tay są na jakiś dziewiczych wyspach :o 
Zdjęcia :




No więc coraz bliżej ta premiera kiss you :) Wczoraj pojawił się następny filmik 




Parę zdjęć i gifów :) 
em Zayn zn przeholowałeś etopirynę ???


Aż mi kopara opadła ;D

Pomyślałam że on płynie do mnie :) ahhhh 






Znalazłam jakieś zdjęcia Den z chyba starej sesji 
Jaka ona  ładna :*


A tu inne zdjęcia Denielle 


Awwwwwwwwww Lux  ....


Harry w radio :) Jakiś czas temu konkretnie nie wiemy kiedy były nagrywane te audycje :) 



W The hits radio było można dzisiaj wygrać rysunki chłopaków jakiś czas temu poszedł już ostatni Zayna :)

Tu możecie zobaczyć jak Niall <33 szpanuje gitarą  < klik >
A tu macie takie tam zdjęcie El i Lou <3  Ostatnio koleżanka zapytała mnie się czy jestem Tą Calders czy jak to tam sie piszę ... NIE NIE JESTEM kiedyś jej nie lubiłam ale potem sie przekonałam że jest spoko i da się ją lubić. I Lubie ją i tylko to nie kocham czy ubóstwiam tylko lubię 



A miałam dzisiaj dodać prolog ale mi się nie uda ... Za dużo obowiązków muszę posprzątać pokój żeby jutro mieć całą sobotę wolną .... Dlatego jutro dodam 2 części :) A i bay miłych snów hehe :* 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3