Translate

wtorek, 15 stycznia 2013

Nowe info

Hej heheszki Sory że wczoraj nic nie dodałam hehe Matma mnie już powoli dobija. Dziś miałam w szkole jakiś występ skrzypka był tak nudny że cholera .... połowę i tak śmiałam się z kumplem i psiapsiółą hehe Zawsze spo ..  potem w autobusie kolega zobaczył moją tapetę i się zaczął lać bo mam ustawionego Nialla (true codziennie mam inną jutro kolej na Lou  ) hehe a on nigdy nie może zapamiętać jego imienia i zawsze mówi że to E-mile hehe 

Chłopcy byli ostatnio w Afryce. Konkretnie w Ghana 















Mniej więcej mogli zobaczyć coś takiego :





 


















Aż się człowiekowi łezka w oku kręci .... Nie wiem dlaczego ale ja już mam taką manię że jak widzę takie dzieci i w ogóle to mam ochotę je mocno przytulić i powiedzieć że to się zmieni, że na tym świecie są jeszcze dobrzy ludzie, którzy zamiast sprawiać przyjemność sobie potrafią  też poświęcić coś dla takich dzieci jak te  ... Mnie aż serce boli jak patrze jak te dzieci żyją, kiedy my dostajemy co chcemy oni cierpią z głodu. ... :'(  Boże zaraz się poryczę ... 

Dobra to jest słodziutkie Kocham <3 One thing i stand up <33 













Niall napisał coś takiego na tt : 


Watch comic relief this  , you are in for a shock and eye opener ! and fun too




Massive thanks to  for taking us to Ghana! It was incredible! real eye opener! We take so much for granted over here !



Ten jest ... cóż taki twwet  w moim stylu :') 


I've seen the slums right in front of me! This is no joke! They really need your help! Poverty is real !


Ryczę ... Niall ku**a  Poverty is real ??? No co ty nie powiesz ?? Odkryłaś Amerykę czy zgadujesz ?? -,-' 


A to Niall w Ghana 















A teraz przejdźmy do tych mniej smutniejszych rzeczy :) 
Niall zgubił się z kumplem w Londynie heuheu No ta czemu nie Niall za kółkiem i wszystko jest możliwe <33 
Wpis kumpla Horana  na tt : 


Lost in London with  in his shiny new car - we ended up on Oxford St! DANGER! Hunting for  !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3