Translate

środa, 24 kwietnia 2013

Informacje o 1D

No siem :* Jak tam po dzisiejszych testach myszki ??? Ktoś z was piszę w tym roku ???

Tu mażecie zobaczyć słodkiego Loki'ego i usłyszeć głos Dan
http://www.keek.com/!P2tObab

Chłopcy mają teraz trochę wolnego przynajmniej do 29 kwietnia .... do koncertu we Francji :3 Chłopcy aktualnie " trochę " się nam po świecie rozsypali.

Zayn jest z Perrie w Paryżu :'D I chyba zostanie tam do koncertu .... przynajmniej tak myślę ....



Harry jest w LA. Ej czy tylko ja zauważyłam że coś go tam ostatnio ciągnie ... -,-' A to zdjęcia z lotniska Lax 23.04.13r.
hehe sygnet kapelusz ....
Wow Harry ty to masz styl 
tak paczam paczam na tą babkę i nagle doznałam olśnienia
Kolesiówa od Elki i Lou kojarzycie 

oooooooooo wąsik :3 

























Liam, Niall i Lou byli wczoraj w Monachium ( Niemcy ) Że co ???? No bez jaj. No ku*wa protestuje. Nie !!! Bo do Niemiec to na głupi mecz łaska sobie pojechać ale do Polski na jeden koncert, który uszczęśliwił by 73 tysiące polskich Directioners to już nie :'C No weźcie ..... 
Zdjęcia 23.04.13r. 


A to zdjęcie dodał Niall na tt :\ 


Lou 24.04.13r. 





Liam zmienił ikonkę na tt 



Niall ostatnio obczaił instagrama przez co cały świat jest w ekstazie xD 
A to parę jego dzieł ..
 Bo to Niall i jego zjebane pomysły 
o,O Podczas gdy ludzie śpią ..... Niall Horan robi zdjęcia pająkom. 
Jak ja bym takie coś znalazła to uwierzcie mi krzyk na cały dom i z lepką 
na muchy bym latała hehe <3 
Niall debilu taraz mam ochotę na herbatę ..... 





























































Ostatnio tak sobie paczam zdjęcia Hazzy aż tu nagle wpadłam na te ..... słodkie nie ??? 
























Taką wróżbę miał ostatnio Liam w ciastku :> 



Zdjęcie promujące film This Is Us
Chryste <3
























Boże *,*
























Co w tym zdjęciu jest najdziwniejsze ???? Horan ma pusty talerz :O Chodź może ta babka mu go zakosiła. 
 


Perrie i Zayn <3 


A jak wyglądał samochód Josha po spotkaniu kolesi z 5SOS  ??? 



Jedna ze znajomych Hazzy zrobiła mu ostatnio makijaż ...... heheheheheheh Hej ładna z ciebie laska kocie :* 



Popatrzcie czy to nie jest słodkie :3 



Lou z  spidermanem w salonie gier u sb w domu :D 



Lou ostatnimi czasy narysował Nialla 



I na koniec Woskowe figury chłopaków 




1 komentarz:

  1. Jest spoko. A te woskowe figury mnie normalnie rozwaliły xD.

    Wikunia Horan xD

    OdpowiedzUsuń

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3