Translate

sobota, 27 kwietnia 2013

Imaginy z gifami 36

Hi! Nie jestem dziś zbytnio do życia. Obudzili mnie o 6 .... Boże -,- .... Jeszcze na majowe mam remont w domu .... Ja się pytam czemu teraz ??? No tak jak moi rodzicom coś odbije to kaplica :\ Najgorsze jest to że będę miała telewizji przez jeden dzień w salonie ale dobrze że tylko tam a nie w całym domu  :3


1# Ty : Zayn zgubiłam gdzieś taką czerwoną szminkę. Nie widziałeś jej może przypadkiem ???
Zayn :






2# Chłopcy jadą przez miasto.
Liam : Jezu ( t.i ) .....





3# Ty : Jesteś taki słodki .....
Niall : Bo to ja ....


Ty : A jaki skromny ....
Niall : ......


Ty : ......
Niall : Jestem jeszcze inteligentny, przezabawny, uroczy i potrzebuje dużo pieszczot ....




4# Ty : Już nie wiem co o tym myśleć ....
Lou : Wiesz na pewno można to jeszcze jakoś naprawić ....


Ty : Lou ja zjadłam ostatnią kanapkę Niallowi ....
Lou : No to po tobie  ......................





5# Ktoś : Wczoraj słyszałem dziwne krzyki, które dochodziły z twojego pokoju
Harry : Ciekawy jestem co dziś polecają ....






6# Ty : Zayn skarbie czekam w łazience ....
Zayn :





7# Ty : Nie ogarniam tego francuskiego. Wg co to jest chiński czy co ???
Liam :


Ty : Czy to było śmieszne ....
Liam : Alors bébé
Ty :  .............................................
Liam : ............
Ty : Liam kochanie błagam cię naucz mnie go .....
Liam :


Ty : Liam błagam ....
Liam : Ok .....





8# Spędzasz z Niallem wolny wieczór .....


Nagle wasz spokój zakłóca Zayn.
Zayn : Nie widzieliście gdzieś mojego ulubionego niebieskiego lusterka ???
Ty :






9# Podczas gdy Lou robi żart Harremu.





10# Ty : O zobacz jaki śliczny kotek ......
Harry : Kici kici kici ....
Kot :


* po 5 minutach *
Ty : Jezu Harry nic ci nie jest ....
Harry : To był szatan nie kot .....

8 komentarzy:

  1. Słyszałaś? O Jade. :( Nigdy tak nie płakałam. Bardzo fajne imagify. Wybacz nie mogę się skupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co się stało bo nie wiem ..... Błagam cię powiedz bo naprawdę nie wiem co się dzieje ; __ ;

      Usuń
    2. Jade zagryzły 4 psy. Była Directionerką, naszą siostrą. Miała pójść na koncert ale nie poszła. Została pochowana trzymając w rękach niewykorzystane bilety a na jej pogrzebie puścili jej ukochaną piosenkę WMYB. Straciliśmy kolejną siostrę. Nie mogę się skupić. Płaczę. Biedaczka.

      Usuń
    3. ; __ ; Jeju .... Nawet nie wiem co powiedzieć. Czytałam o tym jak zginęła i cóż dosyć nie miła śmierć :'( Najbardziej śmieszy mnie to że są dwie Jade jedna to ta co rzuciła w Harrego butem a 2 to ta .... boże onaiała 14 lat ; ____ ;

      Usuń
  2. Zacne imaginy milordzie ;* ;3 Wybacz ale nie mam weny do myślenia , cały czas myśle o moim ukochanym Króliczku ... ;c nie mogę sie na niczym skupić .. Przepraszam jeszcze raz , że tak mało napisałam , ale imaginy i tak są piękne ;* Pozdrawiam i kocham Olaa ♥ a co do tej Jade to chyba będę płakusiać , przykro mi .. ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha genialne !!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ,, To był szatan nie kot ! " hahaha leżę i nie wstaję XD

    OdpowiedzUsuń

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3