Translate

czwartek, 28 lutego 2013

Nowe info o 1D

Hej myszki !! Miałam dodać te notkę wczoraj ale problemy z netem ... -,-' czemu zawsze tylko mnie to spotyka. Mama jutro chce mnie wysłać do szkoły hehehe To idiotyczne toć to piątek po co mam iść na jeden dzień ? Hehe i tak wiadomo że zostanę :3

To może tak na początek powiem wam że Pan Tomlinson ma 2 nowe tatuaże
Od razu pierwsza myśl
You can't go to bed without a cup of tea..













Chłopcy 26.02.13



Zayn, Harry i Niall opuszczający hotel
 w Glasgow.
Zdjęcie: Zayn dziś opuszczając hotel, Glasgow






Przyjaciel Nialla wstawił to zdjęcie na tt 




Niall dodał to zdjęcie na tt .... otóż nasz kociak zaparkował samochód tam gdzie akurat w tych godzinach nie było można .. no i cóż odholowali mu je hehe to się chłopak zdziwił 




Mikrofony chłopaków 
Wiadomo już że pierwszy Nialla 



Harry jakiś czas temu fundną sobie kasę ( może otworzy sklep ) i zegar hehe 
I ja się pytam po co mu takie cholerstwo
tylko kurz będzie zbierać 



Josh jakiś czas temu z fankami



Piękne zdjęcie Den *,* 



Perrie wraz z chłopakami nie wiem w drodze do czego ale chyba do Niemiec 
hehe Styles ???


A wiecie jak powstało 1D ???
hehehehehe dobre :3
Harry dostał na koncercie butem w to miejsce 
hehe o matko 
Naprawdę jak tak dalej pójdzie to nie będziemy
mogli mieć dzieci Harry  hehe *,* 
Popatrzcie jak się zachowuje Styles przed koncertem 

I te pytanie w głowie : 
W kim ja się do cholery bujam ?

hehe jezu coś ty brał ?

El podczas śpiewania moments :



I na koniec pozostawiam was z młodym Harrym i rodzinką :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3