Translate

wtorek, 19 lutego 2013

Imaginy z gifami 17

No hej heheszki :D Co tam u was ??? U mnie jak zwykle nudy. Wczoraj gimnazjum do którego chodzę odeszła nasza pani od historii :'(  Najgorsze jest to że teraz będzie mnie uczył taki nie zbyd fajny nauczyciel :O W dodatku moja młodsza siostra jest chora co oznacza że i ja niedługo będę bo u mnie w domu to tak jak ze sztafetą


1# Ty : Dobra ja tu nie widzę instrukcji .... sami będziecie musieli  sobie poradzić z ta szafką
Chłopacy :



2# Ty : Niall weź małą
Niall : Jem !!
Ty : Jesteś ojcem czy nie ?
Niall : No dobra dobra
5 minut później siedzi z tobą i małą na kolanach w kuchni
mała : Tata daj
Niall :



3# Reporter : 3x4x13-60+12x2  Ile to jest ???
Zayn : ..............
Harry : .............
Niall : .............
Lou :  .... to będzie chyba 110















Liam : Nie to będzie 120 ....  bo 3x4x13 to 156 i potem z 2 mnożenia tego 12x2 wychodzi ci  24  i zgodnie z kolejnością liczenia rozwiązujesz i wychodzi ci 120
Lou :

Liam : Mam ci pokazać ???  < wyciąga telefon i liczy >
Lou : .........

Liam : I co 120 ... dobrze mówiłem

Lou : Ciiiii .... A więc jak mówiłem to będzie 120




4# Ty : Zayn Niam znowu bawi się tym wężem ogrodowym
 Zayn :

Niam : 
Ty : Zayn zrób coś !!!! 
Zayn : ...... Niam chodź pogramy w piłkę, mamie się okres zbliża 
Ty :  



5# Koleżanka przysyła ci link z śmiesznym filmikiem. Otwierasz go i zaczynasz oglądać 
Filmik : 
Ty : .............. 

Po chwili :
Ty :

Tymczasem do pokoju wchodzi Lou
Lou : Co się stało  ???


Pokazujesz mu wideo
Lou :















6# Ty : Harry masz może ochotę na ... no wiesz ....
Harry :



7# Oglądasz z Liamem reklamę Jacka Norrisa
Reklama :
" Dla  Jacka Norrisa drzwi wszystkich banków same się otwierają "
Liam : Proszę was toć tylko takie są

Ty : -,-'
Następna :
" Jack Norris ma 6 dzieci i 1 żonę "
Liam :  bitch please będę miał 8 dzieci










Ty : .....
Kolejna :
* Jack Norris oświadczył się swojej żonie 30 lutego *
Liam :





Ty :










8# W dzień twoich urodzin. Wchodzisz do salonu, odwracasz się i widzisz
Harry : Niespodzianka






9# Lou : A to za to że wczoraj nie chciałaś nam zrobić obiadu 

Ty :

Lou :  Foch




10# Gdy Harry zauważa cię w tłumie na koncercie







11# Niall próbuję cię poderwać







12# Idziesz z Liamem na lekcje tańca
Liam podczas lekcji :



Gdy nauczyciel go pochwali :

Gdy udaje wam sie wygrać konkurs który jest na końcu kursu





13#  Jesteś z Niallem i chłopakami na imprezie
Niall :




1D :






14# Liam musi wyjść wcześnie rano gdy jeszcze śpisz. Pisze ci karteczkę
 " Kochanie spałaś tak słodko że nie miałem 
serca cię budzić. Bądź gotowa na 15  
Paul po ciebie przyjedzie.

                              Twój Daddy :* 


Przed 16 stoisz już przed jedną z restauracji, której drzwi się otwierają i tobie ukazuje się postać Payna. Bez słowa całuje cię namiętnie w usta po czym zawiązuje przepaskę na oczy i zaprowadza w głąb pomieszczenia. Po paru minutach zdejmuje chustkę a tobie ukazuje się ten obraz






15#  Niall : Czy to prawda że (t.i) jest w ciąży
Lou :


Chłopacy : ......
Lou : Ale będzie




16# Gdy Liam słyszy jak jakiś koleś do ciebie zagaduje





17# Ty : Lou jak długo będziesz mnie kochał ??? 
Lou : Zawsze .... 





18# Gdy jesteś smutna
Niall : No chodź tu
Ty :






19 # Liam : I zn oglądałaś filmy od 18 lat ?!





Niall : .....  toć już jestem przed 20
Liam : Nie pyskuj  gówniarzu !!!
Niall :




20 # Dziennikarz : A co powiecie na taki zestaw ???

1D




21# Niall : (T.i ) Liam się w tobie ........
Liam :



22# Harry : To było wspaniałe ....
Ty : Tak to prawda ... powtórzymy to kiedyś
Harry : Ja mogę choćby zaraz

Ty : Tylko teraz ty zmywasz naczynia ....
Harry : że co ???


Ty : No dobra to nie robimy pirogów
Harry : Ale dlaczego ???



23#  Gdy Harry przechodzi obok łazienki gdy się przebierasz




Mam nadzieję że się spodobały i nikogo nie zawiodłam :D Piszcie w komentarzach który wam się najbardziej spodobał :)  

3 komentarze:

  1. 7 i 15 najlepsze moim zdaniem ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no.. Imaginy z gifami 17 są THE BEST. Cały czas się śmieję. 1, 4, 7, 9, 11, 17, 19, 23. 15 jest najlepsza, miałam taką samą reakcję! xD Kocham Cię <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3