Translate

czwartek, 21 lutego 2013

Informacje część 1 - Gala

Hello :D Jak tam u was ???? U mnie .. hym nie za dobrze. Dziś byłam na pobraniu krwi tak zwanej morfologi.  Teraz boli mnie cała prawa ręką i zgiąć jej nie mogę :'( Ale do jutra powinno przejść ..... + Na zajęciach artystycznych robiliśmy coś z origami ... Podobno to uspokaja .. Ta jasne wyszłam z klasy bardziej zdenerwowana niż weszłam -,-'

Harry buł dziś w radiu - 21.02.13 < klik > Nie ogarniam ich i to oh god - Harry ten twój głos ... aż mi miękną kolana ..... bosh co za podkład muzyczny  14: 56 - 15:12  -,-'  15:31 - 15: 51 hehehehe to żeś się popisał swoją kreatywnością Styles


Chłopcy wczoraj dali mega występ tu macie wideo :


Zdjęcia z występu :


















































Ogólne chłopacy na czerwonym dywanie : 












Reakcja chłopaków gdy wygrali w jednej z kategorii 
Styles  jaki odruch
Zresztą Niall też *,* 











Chłopacy z nagrodą :


Harry wracający z gali 
*,* 

Hazza ma DEPRESJE 




















Naill, Liam, Harry i Lou przed galą




































Harry z Simonem




















Nick i Harry przed BRITs


Ogólnie jak może zauważyliście chłopcy byli nieco po procentach gdy występowali :D norma ale nie dziwie się sami popatrzcie jaki tu wybór mieli ....... Niall chyba nie był zadowolony tymi małymi porcjami jedzenia
To akurat jest stolik 56 ... chłopcy siedzieli przy 14 :3 

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3