Translate

czwartek, 21 lutego 2013

Informacje część 2

Hej pysiaki :) Nudzi mi się.... Jutro piątek 7 lekcji . Nie przeżyje tego. Jeszcze muszę iść do lekarza na pierwszej lekcji ...Na szczęście to tylko wf na którym nie ćwiczę bo mam zwolnienie na cały rok :D Ciekawa jestem tylko co mi jest no cóż jutro się okaże :3

Zdjęcia z nowej sesji dla Japonii
aha ok *,* 















Gify :
I te uczucie kiedy zazdroszczę idiotycznej róźy 

*,*  Mamo daj mi to !!! 
Dobrz nie wnikam 

I pomyśleć że taki by mógł by być twój 
Dobra Styles zmień w końcu dilera 
Harry ??? Ok 
Co braliście ??? Przyznać mi się tu zaraz 


































Harry ze swoją mamą Anną - 20.02.13
wow ale podobni :o 




















El i Lou ( stylistka ) - 20.02.13



















Lou (stylistka) i mama Harrego
















Harry i Lou ( stylistka ) - 20.02.13
























Niall wczoraj po odebraniu nagrody
hehehehehe jak ja go kocham





















Liam wczoraj :
hehe dobre 

















Lou wczoraj :




























Harry ostatnio baił się w Dj

















Ogólnie to tak Niall nie mógł ostatnio mówić wiecie chyba o co chodzi ( ciekawa jestem czy mu się udało )
Natomiast Harry ostatnio piekł ..... Popatrzcie czyż on nie wygląda słodko
I te dołeczki *,* 



























Harry  20.02.13
Kochanie mam pytanko ....
Czy ty się robisz na Szopena  ??  -,-' 




















Harry i Nick 21.02.13



Perrie 20.02.13
























Niall odpisał polskiej fance :o :')





















A skoro już jesteśmy tak w temacie rozmów to widzieliście ostatni rozmowę Lou i El na tt ??? Jak nie to popatrzcie :
tłumaczenie :
Lou : wkrótce więcej tatuaży
El : To nie jest jak parzenie herbaty
Lou : Zamknij się i idź zrobić mi kanapkę

hehehe co za cham z ciebie Tomlinson 



























To podarował Zayn Perrie na walentynki























Niall jakiś czas temu napisał na tt że kocha mleko czekoladowe ( zdradzę ci coś Horan ja kocham to od 10 roku życia :P )




Tak wyglądała sala w której odbyła się wczorajsza gala



















Jakieś 2 3 dni temu z the hits radio dzwonili do Harrego pytali się jak się czuje po zerwaniu z Tay. Loczek odpowiedział że good i że Swift to wspaniała piosenkarka o,0 Really ??? -,-' Później na oficjalnej stronie Radia na fb pojawiło się to zdjęcie
Czyli numer Hazzy zaczyna się na 077 ......
Tak myślę że dalej jest taki 077 696 969 hehe 





















Nowe zdjęcia z Ghana















A na koniec takie małe porównanie
Bosh :') 

1 komentarz:

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3