Translate

niedziela, 24 lutego 2013

1D jako ..... :

Hej myszki :D Sory że ostatnio nic nie dodawałam. Pamiętacie ostatnio wspominałam ze moja siostra jest chora ... no więc i ja jestem od piątku cały czas gorączkuje, kaszel, katar. Wczoraj przeleżałam cały dzień w łóżku :D I prawdo podobnie ten tydzień będę siedziała w domu :3 


Ostatnio na tt pojawiło się takie coś jak 1D jako :P  Te co właśnie dziś dodaje włośnie z tamtąd pochodzą więc nie są moje ..... mam nadzieje że wam się spodobają 



1# 1Djako... Lekarze 
Ktoś: panie doktorze mam wodę w kolanach.
Niall: A ja cukier w kostkach, następny proszę!  ( jebłam *,* ) 


2# 1Djako .... Złodzieje 
Liam. -Dawaj telefon. -*płacz* -Oj, przepraszam, nie płacz, przepraszam, oddam ci swój telefon.



3# 1Djako ... dresiarze 
Zayn: Dawaj kurwa portfel 
Harry: Jak będzie mało kasy to masz wjeb
Liam: Bardzo pana przepraszam za kolegów, poniosło ich.



4# 1Djako .... mężowie 
Niall: Przynieś kanapkę! 
Ty: A magiczne słowo?
Niall: Zacna dziewojo weź rumaka i popierdalając w słońcu przywieź kanapkę!



5# 1Djako .... zjarany Zbyszek. 
Mama: jak było na imprezie? 
Niall : dziękuje, już jadłem 



6# 1Djako .... plakaty 
Liam: Ona się rozbiera! Nie będę patrzeć! 
Zayn: Laska przesuń się, lustra nie widzę! 
Harry: Dawaj mała! Jeszcze stanik! ( *,* mamo ) 



7# 1Djako .... gospodynie. 
Harry: *prasuje ubrania* 
Louis: Harry, dlaczego prasujesz ciuchy na Taylor? 
Harry: Przecież prasuje się je na deskach... ( heheheheheh =D ) 


8# 1Djako ..... klienci restauracji w Polsce. 
Niall: am am pyszne, co to jest? *godzina poźniej na tt* I love BIGOS!



9# 1Djako .... zwiedzający Zoo.
Z: Patrzcie w tym akwarium widzę moje odbicie!
L: Oo, patrzcie jaki słodki żólw!
N: Czy te ryby są jadalne?



10# 1Djako ..... fryzjerzy.
Zayn: Lakier i jeszcze tylko przeczesać grzebieniem i... GOTOWE. I jak?
Klient: Ładnie... A może teraz pan mną się zajmie?




11# 1Djako ... sprzedawcy w Ikei.
Ktoś: Interesują mnie drzwi.
Harry: Zajebiste ma pan zainteresowania. ( jebłam i nie wstaje C= ) 




12# 1Djako ... przestępcy.
Liam: Ręce do góry! Albo wiesz co? Weź te pieniądze z powrotem. Na prawdę przepraszam za problem... Dorzucę Ci swój zegarek.




13# 1Djako ....  siatkarze 
Zayn: wypierdalaj kurwa moja piłka 
Liam: sadze ze to przeciwna drużyna powinna wygrać będe udawał ze nie potrafię grac


14# 1Djako ..... pracownicy zoo. 
Harry: jaki ładny kotek! Kici, kici .. 
Liam : Nie Harry to jest !! 
Harry : aaaaaaaaa ! 
Liam: Tygrys .... ( leże :D ) 


15# 1Djako ...... lekarze 
Harry: dzień dobry, proszę się rozebrać do bielizny 
Pacjentka: ale ja tylko ból gardła.... 
Harry: od tego sie zaczyna..  ( o,0  what ??? ) 


16# 1Djako .... księża 
Ktoś: Ukradłem samochód... 
Lou: Odpuszczam ci grzechy. Amen. 
Ktoś2: ... i wtedy potrąciłem Gołębia. 
Lou: KEVIN? GIŃ W PIEKLE!




I jak wrażanie chcecie żebym pisała coś takiego ??? - ODPOWIEDZCIE W KOMENTARZACH 



Przy okazji zobaczcie co jest w trendach na tt :3 

12 komentarzy:

  1. Genialne! Napisz swoje, albo znajdź więcej! Padłam i leżę!!! xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz więcej bo leżę i nie wstaję xD Jebłam! xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Wymyślając te hasło, nie sądziłam, że to będzie też na różnych blogach. *olaboga*
    ~ @nakedloueh

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetneee <3 Naprawdę się uśmiałam. Czekam na kolejne ... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. W końcu coś fajnego!!! Wymyślaj swoje moja MYSZKO <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsze 1, 2, 3, 4, 6, 10, 11, 15 i 16 ale najleprze i atk 11 padłam!! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Exxxtra!!!!!!!!!!!!! HAHAHHAAH ;** Zapraszam do siebie : http://londyyn.blogspot.com/ ... Dopiero zaczynamy z moją BFF.

    OdpowiedzUsuń
  8. HUJE NIE DRZIEJCIE MORD BO H€JA ZJEBE

    OdpowiedzUsuń

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3