Translate

niedziela, 17 lutego 2013

Informacje / zdjęcia

Hej heheszki ..... Jutro do szkoły szok -,-' Ostatnio mam coraz miej czasu na bloga przez co notki są 2 w tygodniu. Źle się z tym czuje, odczuwam taką straszną wewnętrzną pustkę ..... to jest denerwujące.  Cóż trzeba wziąć się w garść :) 


Lou i El wybrali się dzisiaj na pokaz mody Topshop :) Oglądałam to na żywo co do pokazu to nic ciekawego, jak dla mnie przeszło sobie pare modelek w strojach które były yh na serio jakiś koszmar 
Tu macie zdjęcia : 
17.02.13 
OK 1 pytanie .... El kurcze coś ty włożyła  ??
Znam się nieco na modzie bo się tym
interesuje i to dolicha nie jest teraz modne 
hehe Lou ubiorę się jutro tak do szkoły :) 
Skarpetki ?!  Lou co brałeś ??? 


























To chyba nie jest normalne 















Wczoraj na programie BBC one zaprezentowali nam krótki ale wzruszający materiał chłopaków z Ghana 
Tu macie filmik :

1 wrażenie WOW  popłakałam się już w pierwszych sekundach na widok tych dzieci.
Pierwszy raz widziałam Zayna w takim stanie mam nadzieje że pierwszy i ostatni 
Niall .... skarbie ;'( 

gify : 























Zdjęcia z Ghana 

























Wczoraj zaprezentowano także zwiastun do One way or another 

Zapowiada się genialnie *,*

Gify : 





Uwielbiam ten moment ....


I ten ..... 

Czyli tak wyglądasz po ciężkiej nocy ???
Liam ???? A tobie co ??? 


słodko :3 






















A tu odliczanie 
5 days to go

4 days to go

Harry był ostatnio na urodzinach Olivii ..... takiej jednej fanki. Zaśpiewał jej sto lat i w prezencie pocałował ją w policzek *,* .... Haz wiesz ja mam urodziny 10 marca, to możesz wpadać 
A tu macie zdjęcia - 15.02.03 

słodziutko :3 


















Chłopcy 16.02.13
awwwwwww *,* 






















































Niall  z fryzjerką  -  17.02.13


















Autograf Nialla *,* 



















Den była ostatnio na próbach u chłopaków 






















A na koniec stare zdjęcia chłopaków za młodu .....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3