Translate

niedziela, 10 lutego 2013

Nowe info o 1D

Hej misiaki !!!!! Wróciłam !!!! Nareszcie strasznie się stęskniłam :D Ma ktoś z was jeszcze ferie ??? Ja już od tygodnia w szkole -,- po prostu Ż.A.L. Nudzi mi się hehe a jeszcze muszę zrobić plakat  na wtorek -,-' No dobra a teraz chłopacy : D

Jak wiecie Haz miał ostatnio urodziny, miał je w ten sam dzień co Andy :o
Zdjęcia Harrego z tego dnia :
ekhem Harry ... coś ci się do buta przyczepiło 








omg coś ty na siebie włożył Styles ??? 
















Co sie tej dziewczynie stało ?? hehe 



















































hehehehehehehe o matko 


















Na jego imprezie z chłopaków był tylko Niall  :'(  a oto zdjęcia Nialla :




















Na urodzinach loczka pojawiła się UWAGA  ...... striptizerka
 hehehe popatrzcie na minę Harrego :3

















hehe boże *,* Harry troszkę się zawstydziwszy hehehe 




















W tym czasie Liam i Lou bawili się na imprezie i Andy'go
cóż na tory 0,0 

hehe mezzi ???? Coś ty brał 
:') Liam ty i ta twoja fobia .... 
Kurcze nawet Conora widzę 
Nie no nie mogę z niego ..... Co oni mu dali ??? 



































































Harry 4 lutego :


















Niall, Lou i Niall 2 lutego

hehe mój pysiak 






































































Chłopacy na próbach - 2 luty
oooooo jaki słodziak <3 
Niall nie wypinaj się tak .... 

awwwww *--* 
Niall wypił red bulla  
Bokserki to masz spoko Payne .... Ładny odcień  :D 


















Harry i Lou 31 stycznia :

Czy tylko ja tak z niego cisnę kiedy ma opaskę na włosach ????
 heheheh

A gdzie twoje buty Tomlinson hym ??? 



















Zayn i Perrie ostatnio - 3 luty ....  Kocham tą parę



















A to Zarrie ostatnio po wizycie w zoo :D
:') jaki uśmiech Zayna :') 



















Zayn 9 lutego

















Zayn jakiś czas temu :


















































Niall dodał to zdjęcie na tt jakiś czas temu o,o
Ok nie wnikam 





















Następna część info jutro kociaki ... postaram się jeszcze po szkole dodać imaginy z gifami :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3