Translate

piątek, 15 lutego 2013

Nowe info o 1D

Hej pysiaki !!! Na reszcie weekend  Jeeeeee Wczoraj miałam mały reset .... ostatnio mam fazę na room 94 na pewno znacie gości, mniejsza no i ja sobie wchodzę na konto chłopaków żeby sprawdzić czy coś napisali ..... bo wiecie oni często piszą po polsku zwłaszcza Kieran No i mnie obserwują :o  Miałam reset chyba z godzinę ale i tak nadal nie doszłam do siebie -,-' True

Liam dodał to dziś na tt :


















Chłopcy chcą zdobyć więcej pieniędzy dla fundacji Red nose day przez co w najbliższych tygodniach mają zrobić coś zabawnego :O  Niall ma zakaz mówienia ( nie wytrzyma na pewno : 3 ) Harry ma piec ( hehe dobre ) A Lou i to jest najgorsze ma przefarbować włosy na czerwono lub rudo :o ( ja mam rude :D )

Tu macie filmik

Najlepszy moment :



















Obczajcie Perrie od 5:17 do 5:34      potem od 5: 34   do 5: 6:07 jest mam Zayna















A tu macie Lou gdy miał 16 lat -,-' te kocie ruchy



A to jeszcze inny filmik z tego samego roku co poprzedni ..... popatrzcie jak to się fajnie Lou z kumplami bawił ...  Na pewno skapniecie się czyj to głos i śmiech :)



To chłopcy 15.02.13r. :















 A to Niall za kierownicą 15.02.13r.  :o  Tu macie link < klik >


 Harry 14.02.13 :
No dobra *,* 
Tu widać wyraźnie jego nowy tatuaż
Harry +  wódka = ten uśmiech .............
Ładny paluszek w prawym dolnym rogu  -,o 




 Liam z kolesiem z UJ



 Liam z Rita orą




 Chłopcy 13-14.02.13r.
Niall na drodze Directioners chować się !!!! :D 



Umyj ty w końcu te włosy Styles !!!
Ten fryz *,* 



 Z nowej sesji
Liam wygląda jak jakiś 14 - latek 


Josh *,* 

Harry wstawił to zdjęcie na ig ten kolo to ich choreograf  ...... na 2 planie Zayn o,O


Z sesji dla Red nose day 


1 komentarz:

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3