Translate

niedziela, 22 grudnia 2013

Imaginy z gifami 113

Hej hej hej! Na początku Weeeeesołych świąt! Spełnienia marzeń, udanego sylwka, koncertu 1D w Polsce i co wam tam jeszcze potrzeba :** Już we wtorek wigilia! Mój tatuś przebiera się za mikołaja - Córeczka mojej siostry chce zobaczyć Świetego. A że szwagier za wysoki do stroju, to padło na tatusia :**


1# Zayn kupuję ci w prezencie sexy bieliznę.
Zayn : Przymierz ...
Ty : Jak? Teraz?
Zayn : Yeah ...
Po chwili
Ty : Jesteś gotowy?
Zayn ; Dajesz



2# Podczas gali.
Zayn : A na końcu chciałbym podziękować mojej kochanej narzeczonej .... Przestańcie! ... Dzięki za wsparcie, pocieszenie w trudnych chwilach, troskę ... Po prostu dzięki że jesteś ..



3# Przyjeżdżasz do Harrego, chłopaka o niczym nie wie. Od Lou wiesz że aktualnie 1D ma wywiad. Od razu z lotniska jedziesz w to miejsce. Loczek zauważa cię gdy rozmawiasz z Paulem.
Harry :




4# Harry ; (T.i)?
Ty : Co?
Harry ; Idziemy się kąpać?



5# Ty : Kochanie chodź tu!! - Odwracasz się.
Horan ;

Ty ; Jezu, chcesz żebym na zawał zeszła ..
Niall : Dobra wejdę jeszcze raz ...



6# Ty : Kochasz mnie?
Niall : ....
Ty : Misiek?
Niall :

Ty : ..... Niall!
Niall : ...
Po chwili dostajesz sms od Horana o treści " Tak kocham :** "
Ty : Serio?
Niall :



7# Wywalasz się tuż przy Lou
Tommo :



8# Lou odprowadza cię po randce do domu. Po tym jak odchodzisz, stoi jeszcze przez jakiś czas pod blokiem. Wyglądasz przez okno.
Lou :



9# Piszesz wypracowanie na zajęcia.
Liam :




10# Liam ; Dołączysz do mnie?
Ty : Tym razem masz spodenki?
Liam .....
Ty : .....
Liam: Może ....
Ty : Zaraz wracam!
Liam :




Ta dam .. Ok teraz lece dokończyć 25 część opowiadania. Spróbuję ją dodać tak do 20 - Wiecie 2 część Titanica a nie na marne kupiłam zapas chusteczek ... Ok to wiecie jeszcze raz wesołych i miłych świąt no i oczywiście udanych prezentów :)

20 kom myszki!
Love u!

17 komentarzy:

  1. Świetne już nie moge się jutrzejszych doczekać

    OdpowiedzUsuń
  2. boskie 10 z Liamem mnie powaliło

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękujemy za życzenia!!! ;*** i nawzajem! a imagify jak zawsze świetne, umiesz poprawić nastrój xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyczepiste w kosmos ! <3
    Czekam na następne z niecierpliwością <3
    I również Weesołych Świąt ! ; ***
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiam się jakie leki ty bierzesz ,że piszesz takie zajebiste rzeczy !!!!! PS.Nie mogę się doczekać na imagin o Naillu czekam na slub <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zarąbiste ! :D
    Tobie również życzymy Wesołych Świąt oraz:
    - chrupania marchewki z Lou
    - podkradania jedzenia z Horankiem
    - oglądanie z Liamem toy story
    - karmienie kotków z Harrym
    - przeglądanie razem z Zaynem w każdym lustrze!
    Kocham Cię i czekam na kolejną dawkę śmiechu <33

    OdpowiedzUsuń
  7. O bogowie, 10 jest mega!!! Ta mina xDD *-* Więcej Lou proszę!!!!!! <3 <# <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne. Wszystkie są niesamowite, ale 10 to kompletnie rozwaliła system XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepraszam, że ostatnio nie komentowałam, ale nie miałam czasu. Co do imagifów świetne jak zawsze. A i jeszcze jedno teraz będę się podpisywała Cherr, a nie SherrStyles.
    Cherr

    OdpowiedzUsuń
  10. Dodaj szybko kolejne !!!! Błagam !!! <3
    A co do tych zajebiste ! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie potrafie nic napisać , poprostu zaparło mi dech w piersiach ! ;))
    Koocham ! ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  12. przy 10 się uśmiełam zresztą tak jak Liamek <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3