Translate

niedziela, 8 grudnia 2013

1D jako .. 3

Hejka! Jutro znowu do szkoły -,-' Od wtorku do czwartku piszę próbne testy. Jeszcze tyle rzeczy do powtórzenia ... A tylko dwa dni! Ta dziś 1D jako ... Znalazłam swój stary zeszycik z nimi, szukałam go już od bardzo dawna. Będę próbowała dodawać je co jakiś czas po 8 ..

1# 1D jako ... Kelnerzy. 
Zayn : Ta ta, zaraz przyniosę ...
Klient : ( Prosi o swoje zamówienie ) 
Zayn : Mówię że zaraz! .. Zajęty jestem! 
Klient : ( zaczyna krzyczeć ) 
Zayn : Boże, już nawet w spokoju nie można spędzić chwili sam na sam z lustrem! .. Już idę! 

2# 1D jako .... Budowlańcy. 
Liam : Załóżcie kaski, nie chce żeby coś wam się stało. 
Zayn : To coś zepsuje mi fryz! 
Harry ; Co za beton! 
Lou : Nie czepiaj się, dzieci w Kambodży nawet tego nie mają 

3# 1D jako .. chemicy. 
Uczennica : Chemia to koszmarny przedmiot! 
Harry : Chemia to jest między nami ..

4# 1D jako .. Menadżerowie 
Louis: Chcesz mieć branie? Powiększ tyłek! 
Zayn : Dbaj o fryz .. Mówię ci! 
Liam ; Pokaż swoją dobrą stronę ... 

5# 1D jako .. Pisarze. 
Liam : Myślę że napiszę kolejny romans ... Kobiety tak je kochają .. 
Harry : Yeah przyszedł czas na kolejny erotyk! 
Niall : Nareszcie skończyłem 25 tom mojej historii z jedzeniem! 


6# 1D jako ... Nauczyciele plastyki 
Lou : Oto posąg Dawida. Został on wykonany z białego marmuru przez Michała Anioła. Ma 5,17m wysokości
Uczeń : Czemu on jest goły? Widać mu ..
Lou : Nie wiem dlaczego .. Taka moda ..
Uczeń : Ma 5 metrów wysokości?
Lou ; Yhym ...
Uczeń : To dlatego ma takiego ma...
Louis : Przejdźmy do kolejnej rzeźby

7# 1D jako ... Simon Cowell
Liam : Nie umiesz śpiewać, jednakże wierze w ciebie ... Przechodzisz dalej!
Niall : We wszystkim zgadzam się z Demi!
Lou ; Jesteś piękna, utalentowana, nieskazitelna, umiesz śpiewać .. Ale nie tego szukam. Szczupły tyłek to podstawa!

8# 1D jako .. Raperzy.
Liam : Moje utwory nie mogą zawierać ani jednego przekleństwa!
Zayn : Rapujmy o mnie!
Harry : Ja i ty .. aha .. Tej nocy .. Yeah 



Ta .. Małe pytanko. Jest tu może jakaś Roomie? Jeśli tak to jak wrażenia po piosenkach z nowej płyty? Co prawda na iTunes są tylko urywki .. Mi osobiście najbardziej podoba się .. One Night <3

To ja spadam. Miłego wieczoru! 
15 kom :* 

18 komentarzy:

  1. Hahahaha XD genialne <3 hhahahaah 1, 3 i 8 najlepsze hhahaah XD życzymy weny :*

    OdpowiedzUsuń
  2. 7 najlepszy bo jest tam Demi :D Możesz kiedyś zrobić jakieś imagify z Demi i Niall'em? proszę <333

    OdpowiedzUsuń
  3. OAESTRJTDHGXNFGBDZFTASHR F DNGXFDGFSTRHYJFHGCSFDDFYHG
    UMARŁAM!!!!! To jest cudowne!!!! Błagam, więcej takich :D No normalnie... hahahahah mam głupawkę :3 Pozdrowienia z podłogi :3 Błagam cię, napisz takich więcej!!! i żeby ich było w jednej notce więcej, plissss <3
    PS możesz też zrobić z serii 1D; nie byłem aż tak pijany. Wiem, że tego są miliony w sieci ale wieżę w twoją kreatywność, którą wielkrotnie udowadniasz :D
    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaha cudowne. możesz pisać więcej takich. życze weny

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahahah :D 1 i 7 najlepsze wg. mnie :) I... Zgadzam się z Miśką, mogłabyś zrobić serię "Nie byłem aż tak pijany". ;D Powodzenia na testach :3 (wiem, że próbne, ale... wiesz xd)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś niesamowita, ale się uśmiałam :) prosimy o więcej takich... dziewczyno uwielbiam cię, zawsze poprawiasz mi humorek :D życzę weny !!!!
    C.

    OdpowiedzUsuń
  7. życzę powodzenia + wyszło Ci świetnie, po prostu megaaaa :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  8. aww... Co mogę powiedzieć - cudowne , normalnie boskie ...
    SherrStyles

    OdpowiedzUsuń
  9. Super dalej dalej <3 alutka;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne czekam na kolejne <3 Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fazowe i co do Room 94 to plyta GENIALNA!

    OdpowiedzUsuń
  12. ZA KAŻDYM RAZEM kiedy to czytam dostaje totalnej głupawki (nie wiem dlaczego,ale prawie wszyscy wiedzą,że jestem nie normalna tak pozytywnie) ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej :) to znowu ja z ankietą mam wciąż za mało odpowiedzi dlatego prosze rozpowszechnijcie ja wśród swoich znajomych fanów to dla mnie bardzo ważne :D Tym którzy( a raczej które bo narazie same dziewczyny ) już wypełniły ankiete jestem bardzo wdzięczna i nie wypełniajcie jej poraz drugi :D Z góry dziękuje za więcej odp od tych którzy jeszcze tego nie zrobili!
    oto link : https://docs.google.com/forms/d/1rbho7Jjz4ejEX10o3B4P50H5QhrLipd85s7cM3ehmQE/viewform

    OdpowiedzUsuń
  14. http://m.youtube.com/watch? v=35B0qDjHyD8 Proszę posłuchajcie tego nagrania i dawajcie lajki proszę to bardzo ważne <3 http://m.youtube.com/watch? v=XksPM845BPc I jeszcze to jeśli możecie... BŁAGAM POMÓŻCIE Ona zamierza także nagrać piosenki 1D więc warto subskrybować :>

    OdpowiedzUsuń

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3