Translate

poniedziałek, 18 marca 2013

Informacje o 1D

No HEJ :D Co tam u was ??? U mnie nudy. Dziś zaczeły się u mnie rekolekcje *_* Nie ma to jak 2 godziny marznięcia w kościele :D Cóż i tak i i kumpeli odbija więc hehe :D



Zdjęcia z koncertu ( 17.03.13r. )   :3
Motyle ??? Hehe uwsteczniasz się ???
Hehe Zn fascynacja motylkami 
Mina Liama .... Bezcenne 
Zayn nie kuś nie kuś :O 
O,0 A das mi nonosit 
hehe czyli teraz Harry służy za mopa -,- 
hehehehe Bo ja wcale nie mam skojarzeń :3 
Louis .... A ty czasem nie zapomniałeś wziąć leków ??? 
*,* Niall ??? 
























Gify z koncertów ( 15-17.03.13r. )
emmmm Czy tylko ja czuję coś takiego dziwnego ( spójrz na 2 gif )


Ok ... to ja nie mam pytań 
????? 
Hehe moje dzieci 














































A co robi Lou jak Harry śpiewa swoją solówkę ???














Niall chciał ostatnio zrobić fikołka hehe popatrzcie


















Niall reanimuje Harrego po tym jak zobaczył moje zdjęcie hehe :D











Harry uczy Zayna makareny *_*



















te kocie ruchy :3 























Harry Był ostatnio w restauracji Rosso ( 16.03.13r.)


























































Lou Był dzisiaj w dawnej szkole w Doncaster :D
















Bezpośredni odnośnik do obrazka






Chłopacy wczoraj przed koncertem w Liverpoolu


























Dan i Loki <3

























Harry wstawił to na Ig ( dla organizacji Ray of Sunshine )
























Stare zdjęcie Harrego 26.12.13 r.


4 komentarze:

  1. Dziewczyna Liam'a to Danielle a nie Denielle , więc proszę naucz pisać się jej imię . Skrót to Dan a nie Den . Nie ma niczego więcej do czego można by było się przyczepić , blog super . Gratuluję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wiadomość .... :D

      Usuń
    2. Mam nadzieję że się nie gniewasz, ale po prostu musiałam to napisać :)

      Usuń
    3. Nie nie no coś ty ... ja nie umiem się gniewać. Rozumiem miałaś uwagę. Każdemu się zdarza czasem popełnić jakiś błąd a ja jestem przykładem :D

      Usuń

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3