Translate

niedziela, 17 marca 2013

Imaginy z gifami 21

No Witam was robaczki. Wiecie jakiego ja mam ostatnio pecha przegrywam wszystkie zakłady z rodzicami, koleżankami itp., potłukłam lusterko, poparzyłam się świeczką, rozcięłam głowę przez bliskie kontakty z półką a dzisiaj jeszcze sobie ucho rozcięłam, nawet nie wiem jak i to wszystko stało się w tym tygodniu *,* Dziwie się że ja w ogóle żyje hehe A wam coś się przydarzyło w tym tygodniu ??





1# Harry : Nie wiem jak ci to powiedzieć ... uwierz mi to jest strasznie trudne ale ....
Ty : Brudny jesteś ...
Harry : ....... przepraszam jadłem pączka







2# Jesteś na porodówce, właśnie rodzisz. Jest z tobą 1D.
Ty : Niall !!! Niall !!! To strasznie boli
Niall : Kochanie dasz radę jeszcze trochę < trzyma cię za rękę i całuje w usta >

Lou : < do Liama > Wolę żeby El miała cesarkę ...

Liam  : No ja też


Doktor : < zwraca się do Harrego > Mógł by pan mi pomóc ???
Harry :


* Między czasie na sale wpada Zayn *
Zayn : Jezu ...ale się zdyszałem .......... Harry czemu ty zaglądasz z lekarzem pod kołdrę ( t.i )??








3# Liam : (t.i) umówiła się wczoraj z Joshem
Zayn :


Liam : Wychodzą za godzinę do restauracji
Zayn :
























4# Harry : Dostałem smsa od (t.i) .... Nie uda jej się dzisiaj wpaść ...
Lou :







5# Liam : Mam teraz tydzień wolnego .....


Ty : .......
Liam : Co powiesz na wyjazd do parku zabaw wodnych  ???


Ty : .......
Liam : Nie albo wesołe miasteczko...... wiem pojedziemy na bezludną wyspę święty spokój, zero problemów ...


Ty : .......
Liam : Nie no bezludna wyspa nie jest taka zła ... a ty < budzisz się >
Ty : O kotku co ty tu robisz ??? Na długo się zdrzemnęłam ???
Liam : To ty spałaś ??? ........











6# Ty : Harry ostatnio zauważyłam że coraz częściej dostajesz czymś w czułe miejsce ....
Harry : * wspomnienia *


Ty : Obawiam się że jak tak dalej pójdzie nie będziemy mogli mieć dzieci ....
Harry : Od teraz zacznę nosić ochraniacze






7# Prosisz Nialla o pomoc w tarkowaniu marchewki.
Niall : * pomyśl że to tarka :D *






8# Ktoś : W tej gazecie napisali o tobie i (t.i) .... i o waszym zerwaniu
Harry :






9# Niall :


Ty : Niall !!!!
Niall : Tak ???


Ty : 0,0 Niall !!!!
Niall : Co ???!!!


Ty : Co ty do jasnej cholery robisz ???
Niall : No wiesz ja ... ten no ....


Ty : Masz problemy jakieś czy co ???
Niall :


Ty : To o co chodzi kochanie .....
Niall : Bo ja mam ... no ja mam ochotę ....






10# Lou robi twitcama :
Pytanie : Dlaczego kochasz tak (t.i) ???
Lou : Bo ona jest taka słodka .... i ma takie słodkie policzki jak się wstydzi .... i lubi prawie wszystko to co ja ....


Ktoś : Kiedyś i tak ci się znudzi ....
Lou : Wcale że nie !







11# Wchodzisz do pokoju Zayna i widzisz.


Bezszelestnie podchodzisz do niego, kładziesz się obok i zasypiasz
* Rano *
Zayn : < Budzi się i całuję cię w głowę >



12# Ty : Chłopacy robimy imprezę
1D :





No i jest mam nadzieję że się spodobały .... teraz biorę się za imagin z Larrym jeśli mi się uda go jeszcze dziś przepisać to go wstawię jeśli nie to pojawi się jutro ok 20 :3 

Popatrzcie wujek Simon :3 



Własnie Liam napisał na tt że ma z Danielle nowego pieska ma na imie Loki :3 Patrzcie jaki śliczny

To zdjęcie wstawił Liam






















A te Danielle

7 komentarzy:

  1. Nie mogłam się już doczekać kolejnego imagina z gifami xD a najlepszy był 2 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe też tak uważam .... Zayn mi nieźle wyszedł :3

      Usuń
  2. kocham Cię za te imaginy ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. masz podobnie ja w tym tygodniu zachorowałam doktor dal mi zaszczyki na które mam uczulenie więc po jednym dniu je mi odstawił i wysłał mnie na jakieś badanie na którym ręce pokuli mi chyba jakąś 100 igieł i jeszcze nie pojechałam na 2 dniową i nie poszłam na rajd

    OdpowiedzUsuń

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3