Translate

niedziela, 17 marca 2013

Informacje o 1D

Hej misiaki wy moje :* Bardzo ale to bardzo przepraszam że prze ten tydzień nie pojawiła się żadna notka. Nie miałam kompletnie czasu naprawdę szkoła dobija, do tego wczoraj i przed wczoraj miałam zbiórkę żywności ze szkoły i zgłosiłam się na wolontariuszkę ... Nie ma to jak zwalona sobota. Ale przekonałam się o jednym ...  ludzie w XXI wieku nie umieją pomagać ... no chyba że znajdzie się jakiś wyrzutek i pomoże


Więc ostatnio nie ogarniam pojawiło się tyle zdjęć z koncertów że po prostu masakra no więc tak ogółem One direction 15- 16 marca 2013r.









































































































 Chłopcy 15 marzec 2013r. ( zdjęcia po koncercie )

Niall z kuzynka Zayna 
Harry z kuzynkami Zayna 
Mój skarbek i kuzynki Zayna 
Harry i kuzynka Zayna 
Siostra Zayna jej koleżanki i  Harry 
I Zayn z kuzynkami 





Na koncercie nie kojarzę konkretnie na którym ale w dniu 15 marca  była El, Andy i Mezzi :3






 Po koncercie ( 15.03.13r. )  El Lou i Harry udali się do baru :3 El i Louis siedzieli osobno i zostawili Harrego :"( Potem jak Elcia wyszła po GODZINIE Lou podsiadł się do niego :D

Czy to czasem nie Josh klęczy ??? 
























I El z Fanką ( 15.03.13r.)  -,-' Kurcze wkurza mnie to Toć ona niczym nie zasłynęła nie jest jakąś mega gwiazdą żeby mieć fanki .... To się robi chore



















Harry i Lou byli wczoraj ( 16.03.13r.) na meczu w Manchesterze






















Byli z nimi też Liam i Josh *,*






















A to zdjęcie dodał Harry na IG























Mama Zayna odebrała już nagrodę Inspirational Mother Award 



















Więc Lou wykonał ostatnio zadanie *,* I pomalował włosy na czerwono ale mniał je chyba tylko jeden dzień. A przed wami zdjęcia z gali Comic Relief - red nose day

















I chłopcy w dzień występu w Comic Relief





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3