Translate

wtorek, 27 listopada 2012

Małe imaginy

Siems so obiecałam wczoraj te krótkie imaginy ale czasu niestety nie miałam więc dzisiaj je dodaje :




1 # Liam
 Robisz Liamowi śniadanie do łóżka. Gdy masz już wszystko poukładane  na tacy, odwracasz się i widzisz swojego skarba opartego plecami o drzwi  z założonymi rękoma na klatce piersiowej.
- Kocham cie skarbie < podchodzi >
- ja cb też < całujesz go >


2# Lou
- Kochanie dzisiaj jedziemy do moich rodziców.
- Musimy ja się boje ... twojego taty.
- Dlaczego.
- On jest taki WIELKI.
- Spokojnie chyba cie nie zje. < śmiejesz się >
- Kochanie nie bym był tego taki pewien .
- Dlaczego ???
- Ja bym zabił jak by mi ktoś taki skarb odebrał
- Oh Lou słodziaku.

3# Zayn
Li- Zayn ja czy (t.i) ???
Za - Zdecydowanie (t.i).
Li -Ranisz !!
Za - Przepraszam ale ją kocham.
Li - Ranisz !!
Za - Liam ja czy Toy story
Li - Toy story


4# Niall
Chodzisz z Niallem po parku, rozmawiacie, śmiejecie się,  przytulacie. W pewnym momencie zauważacie jakiegoś chłopaka z gitarą. Niall podchodzi do niego, pożycza instrument i zaczyna śpiewać " Marry me ". Łzy ciekną ci po policzkach, nie wiesz co masz ze sobą zrobić. Gdy kończy odkłada instrument, podchodzi do cb,  wyciąga czerwone pudełeczko i klęka. Od razu krzyczysz tak i całujesz go a zgromadzona grupa ludzi wije wam brawo.


5# Harry
Jesteś za Stylsem w sklepie zoologicznym. Harry lata tylko między regałami i krzyczy na cały sklep
- Patrz jaki ładny ...... o króliczek ... (t.i) patrz jaki pucaty - prawde mówiąc zachowuje się jaki jakieś dziecko neo. Nagle podchodzi do cb z małym kotkiem kociakiem w rękach
- Kochanie możemy go wziąć ???
- Nie !!!
- Dlaczego ???
- Mam juz jednego zwierzaka na głowie nie chce mieć dwóch.
- Proszę < całuje cię >
- ok


Tylko 5 przepraszam niestety teraz mam gości i zn mało czasu ale jutro dodam długiego imagina i bardzo bym prosiła o komenty czy się podoba blog :)   bay osos

+ moje 2 ulubione piosenki z take me home w sumie wszystkie są zarąbiste ale te 2 podobają mi się najbardziej :

Heart attack


Over again :

2 komentarze:

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3