Translate

czwartek, 4 lipca 2013

Informacje

Witam po raz 2 :D Dawno nie dodawałam tu informacji .. Trochę się togo uzbierało :< No dobra to do roboty wybiorę tylko to co najważniejsze :D


Więc El jest właśnie u Louisa w Kanadzie.
Zdjęcia z wczoraj - 3.07.12r.















O,O 





















Widziałam piękne zdjęcie Paluszka Louisa


Kociaku ??? Co zn zrobiłam ??? No co ja zrobiłam ??!! 

Podczas gdy El z Louisem są w Kanadzie, Hazza jest w NY








Liaś wraz z Malikiem różnisz wybrali się na zakupy :D









Chłopacy wspierają fundację im. Adnrea'i Lucas





Niall, Liam i Hazza podczas ćwiczeń











Harry i jego nowy tatuaż



Okładka Best song ever


Z Glamour




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3