Translate

wtorek, 25 czerwca 2013

Official Trailer for 1D: This Is Us.

Witam po raz 2. Więc na oficjalnej stronie 1D na tt pojawiała się informacja że dziś ogłoszą coś ważnego. A więc pojawił się oficjalny zwiastun This is us. O mało się nie popłakałam ;__; Zayn i rozmowa z mamą Awww. Styles ze szczotą i ta piosenka na końcu *,* JA CHCE JUŻ TEN FILM!!!




Pierwszy raz się tak wzruszyłam przy zwiastunie filmu. I jeszcze wujek Simon. Po prostu nic dodać nic ująć ten film będzie światowym hitem i ta nowa piosenka w tle od 2:40  *,* Mamo płaczę. Naprawdę ody do sierpnia znając mnie rozkleje się w pierwszych 10 sekundach ... Może nawet i na reklamach :D Przez tych debili chce żeby wakacje zleciały jak najszybciej Grrr =,=

5 komentarzy:

  1. JA chce już sierpień... popłakałam się, to będzie HIT! <333- Werka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo Gash! Nie mogę się doczekać czekałam na to calutki rok!! I masz rację ta nowa piosenka też!! Awwww sweet *.* :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3