Translate

wtorek, 11 czerwca 2013

Imaginy z gifami 56

Siem! Z góry sorcia za tą " małą " nieobecność ... Powiem tylko że tydzień dość zakręcony, ostatnie dni były nieco zakręcone w zeszły wtorek wyglądałam jak ... cóż tak jak by wylał ktoś na mnie z 5 wiader wody ^^ Z kolegą było miss mokrego podkoszulka i takie tam wygłupy z kumpelami :D Dziś byłam na " małych " zakupach. W sobotę planuję pomalować końcówki włosów na blond ( mam rudę ). A w ten piątek bodajże jest wymiana u nas w szkole więc witamy Niemców i może ( proszę ) trafi się nam jakaś Directioner :D

P.S : Mam aktualnie zły dzień, nic mi się nie udaję więc wiecie przepraszam za tak denne imagify :'(

1# Odbierasz telefon od Nialla.
Niall :

Ty : Tu twoja dziewczyna (t.i ) ???
Niall :



2# Lou :

Ty :




3# Harry : A piosenkę Kiss you dedykuję ( t.i) ...
Liam :



4# Ty ; Kochanie obiad!
Harry : Jadalny???
Ty : Tak!
Harry :



5# Ty : Zayn kocham cię! < z pełną buzią >
Zayn :



6# Jesteś z Niallem na nartach. Właśnie zjeżdżacie z górki. Gdy jesteś już na dole orientujesz się że zgubiłaś blondyna, odwracasz się.
Niall :



7# Dziecko : Mam cukierka!
Louis: A ja mam tyłek, za którym szaleje 12 milionów nastolatek ...




8# Ty : Pierogi z truskawkami ???
Liam : Yhym ...



9# Zayn : I wtedy ta małpa zrobiła o .. o .. i rzuciła skórką od banana prosto na moje świeżo co zrobioną fryzurę ...
Zayn ;

Ty : ......





10# Kupujesz z Harrym kota.
Chłopacy/ty/twoje koleżanki :

Nagle ktoś zaczyna go denerwować.
Kot :





Jeszcze raz sory, Wiem że napewno was nie rozweseliły ale cóż taki dzień :( A tak na marginesie ... Nie które rzeczy chyba nigdy się nie zmienią :D




Mam prośbę głosujcie w ankietach. Chłopak z największą ilością głosów zostanie narysowany przez moją koleżankę z klasy. Zaznaczmy że ona ma zajebisty talent więc babki do roboty :D

10 komentarzy:

  1. poprawiam humor dobrym komentarzem . Super gify ;* <

    OdpowiedzUsuń
  2. wchodzę na bloga, a tu nowe imaginy i.. od razu rogal na twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne imagify *__*- Werka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe imaginy ❤.❤ Czy twoja przyjaciółka mogłaby narysowac Nialla? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. weszłam tu pierwszy raz i powiem ci, że jak na słaby dzień to to jest świetne heh więc już zabieram się za czytanie i oglądanie wcześniejszych ;*
    również zapraszam do czytania mojego bloga ( nie lubię tego robić no znaczy reklamować, ale jestem, że tak powiem świeża w pisaniu heh) http://alonala-way-of-life.blogspot.com/
    ;)i jeszcze jedno jesteś śliczna "piękny nie oznacza wspaniały" ty jesteś wspaniała to co pisałaś o sobie jaka jesteś heh nawet mamy trochę wspólnego ;) tylko popracuj nad tym przeklinaniem heh
    (przepraszam jeśli coś co napisałam cię uraziło, ale ja zawsze gadam za dużo i najpierw robię a później myślę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe uwielbiam takie komentarze ... Są takie słodkie :* I twoje słowa w żadnym stopniu mnie nie uraziły. '

      Pozdrawiam :*

      A i pracuję nad tym przeklinaniem ... Niestety nie wychodzi. Gimbaza ma te złe strony :D

      Usuń
  6. Świeetneee <333 Patrycja : )

    OdpowiedzUsuń
  7. PROSZĘ DAJ GIFY Z LARRYM,TAK DUŻO PROSZĘ! <3 NAPISZ MI NA TWITTER.COM/LUSIA190 JAK BĘDĄ Z LARRYM <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahaha leję ze śmiechu xD Najlepszy był kot :p

    OdpowiedzUsuń

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3