Translate

czwartek, 27 czerwca 2013

Imaginy z gifami 60

Siemsiak! Dziś zn siedzę w domku ... Dociera do was że jutro już koniec szkoły ??? Do mnie jakoś nie za bardzo. Wczoraj z przyjaciółką robiliśmy za hipiski hehe wyglądaliśmy dość dziwnie z opaskami na głowach. Nawet dostałam od znajomego po głowie hehe ale w to już nie wnikajmy. Jak uczcicie zakończenie roku ??? Ja z kumpelami idę na pizze :D 


1# 10 min przed wyjściem. 
Ty : 
Lou : Gdzie moja golarka ???? 


2# Rozmawiasz z Harrym na skype. 
Ty : Haaaarry, długo mam jeszcze czekać ???? 
Harry : 
Ty : ..... 
Harry : No to opowiadaj ... 


3# Wracasz do domu pijana po wieczorze panieńskim swojej koleżanki.
Ty : 
1 reakcja : 
Liam : 
2 reakcja : 
Liam : Dziś śpisz w gościnnym 


4# Zaczepiasz pierwszą napotkaną osobę.
Ty : Przepraszam pana, która godzina ??? 
Niall : Twoja ostatnia ... 


5# Ty : Cholera! 
Zayn : Co znowu ??? 
Ty : Poparzyłam się herbatą z mikrofali ... 
Zayn : 


6# Lou : (t.i ) zjadła mi ostatnie marchewki ... 
Liam : Masz, już lepiej ??? 
Lou : O wiele 


7# Idziesz z Harrym do szkoły rodzenia.
Nauczycielka : Dziewczęta wdech nosem wydech ustami ... wdech ... wydech ... wdech .. wydech 
Harry : 



8# Liam : Mamy mały problem ...
Ty : Co się stało ??? 
Liam : Zakochałem się w tobie .... 
Ty : ...... 
Liam : ...... 
Ty : .......
Liam : ........ < odchodzi zrezygnowany > 
Ty : ... Liam stój! 
Liam : Hym ??? 
Ty : Zaskoczyłeś mnie ...
Liam : ..... 
Ty : Ale wiedz że odwzajemniam to uczucie .... 
Liam : 


9# Niall próbuję cię poderwać nad basenem.


10# Zayn : Kocham cię < do ciebie > 
Lou : 


Ok finish! :D A na poprawę humory < bo szczerze nie wierzę że moje prace wam go poprawiają > Mam coś ..... Coś co jest świetne :D I chyba zostanie  moim dzwonkiem :D 



Z kim wam się od razu to kojarzy ???? Pozdrawiam i życzę udanego końca roku 

11 komentarzy:

  1. Super, pieknie :D Uwielbiam te twoje imaginy i czekam na kolejne c: mam pytanie mozna prosić imagina z Zayn'em ?
    Natalia Horalik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nie zbieram dedyków ale w lipcu kto wie może powtórzymy zabawę :D

      Usuń
  2. Hahah... cuudnee :D i ta piosenka haha Niall :D-Werka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe superowo jak zawsze skąd te wszystkie pomysły ci się biorą hehe hehe a ta piosenka haha ziemniaczki ;D
    Ja już mam wakacje yeah dzisiaj miałam zakończenie roku hehe ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysły biorę z czachy która o dziwo jeszcze funkcjonuje na pozór normalnie xD I Zaaaazdro my mamy dopiero jutro ;__;

      Usuń
  4. Piosenka i gify rozwalające.:)
    Wczoraj byłam na wycieczce do Wa-wy. Gdy zwiedzaliśmy tam Stadion Narodowy to się popłakałam... Pomyślałam sobie ile Directioners tam by się mogło zmieścić...
    Cudnie by było, jeśli chłopcy by zagrali... O Boże.. Znów mnie coś bierze..:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobrażam to sobie stoisz na takim stadionie i już masz wizje tego jak chłopacy stoją na scenie, mówią "Hi Poland we love you ... we have long wanted to visit Poland." A wokół ciebie jest cała twoja rodzina płaczą, skaczą, krzyczą i bóg wie jeszcze co robią właśnie z tobą :D

      Poniosło mnie hehe :D

      Usuń
    2. Dokładnie... Gdy ostatni raz "rzuciłam okiem" na Stadion z autobusu to już całkowicie się rozkleiłam.:D Tak jakoś smutno mi się zrobiło.. O 1D cały czas myślałam. Boże, oby na Narodowym zagrali. Jakoś mi tam pasowali.:DD

      Usuń
    3. W Warszawie, chyba najlepiej by było. No bo najwięcej "ludu" by się zmieściło i tak po środku Polski leży. Np. do Gdańska miałabym daleko, tak gdzieś 8 godzin jazdy, więc odpada, a do Wa-wy to najlepiej by dla wszystkich było.
      Tak myślę. Coldplay tez lubię i gdy przewodnik mówił, że "właśnie tymi drzwiami wchodzą piłkarze oraz "muzycy" na stadion przed występem lub meczem" to mnie drugi raz poniosło, no bo być może Chris Martin dotykał tych drzwi (po co oni je myją, się pytam?) , a gdy rozmarzyłam się jeszcze bardziej i pomyślałam, że być może kiedyś tych drzwi dotkną chłopcy z 1D to taki jakiś smutek mnie ogarnął..:D Nie mam pojęcia dlaczego. Chyba mnie zbytnio poniosło.:D Tak samo jak moją mamę ponosi, gdy na Nialla mówi "o to ten blondynek".:D Jak to słyszę, to tak mi się śmiać chce.:D
      Trochę się rozpisałam, widzę.:D

      Usuń
  5. Widzę, że nie tylko ja jaram się Potato Song :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3