Translate

niedziela, 22 września 2013

Imaginy z gifami 88

Witam! Dopiero co wróciłam od rodziny z Miłakowa :) Było naprawdę wesoło, Sisi < suczka mojej cioci> Z radość prawie osikała mi nogę Hehe Z resztą po ostatnim tak jakby spr z angielskiego gdzie dostałam 69,7% nic mnie już nie zdziwi. Widzę że Edward nade mną czuwa :>

Dziś urodzimy ma moja najlepsza przyjaciółka Sylwia. Wiem że składałam ci życzenia już z 50 razy ale co tam Jeszcze raz WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO MOJA MAŁA DIRECTIONER :* <3 Prezent dostałaś w dzień premiery This is us wieeeec dziś nie musiałam już wpadać :< Kocham cię pysiak! Dedyki dla ciebie :*


1# Ty ; Liam chce tego dużego różowego słonika.
Liam : Się robi skarbie



2# Ty : Harry!
Harry : 5 minut mamo!

Ty : Wstawaj! < ciągniesz za kołdrę >
Harry : Czyli tak się bawimy ...



3# Niall : (t.i) zrobiła tiramisu ...
Lou ; Daj spróbować!

Po chwili
Lou : < Seksownie oblizuje usta, patrząc na ciebie ) Wyborne ...



4# Liam : Zayn naprawdę ją kocha, dopełniają się wzajemnie. Czasem są co prawda dobijający ale na co dzień da się ich nawet znieść...
Zayn :



5# Wchodzisz do garderoby chłopaków.
Niall :

Ty : Upssss
Niall : Wchodź nie krępuj się!



6# Urządzasz z Liamem pokój dla waszego synka.
Liam : Widzę już te niebieskie ściany ... z rysunkami Zayna ...



7# Harry : Mam mokre włosy na klacie! .....
Po chwili:
Harry : Czuję się jak na Titanicu



8# Ty : Skoczyłabym na bungee...
Lou : Czy ty do jasnej cholery jesteś normalna?

Ty : Chce tylko skoczyć ...
Lou : Nie po to szukałem cię całe życie żebyś mi teraz skakała na bungee



9# Ktoś : (T,i) upiekła tort!
Zayn :

Ty : Wszystkiego najlepszego Zayn!
Zayn :



10# Ty : Podoba mi się jak chłopak umie podrzucić mikrofonem tak jak Liam....
Niall :



A teraz czas powiedzieć do następnej notki kociaki :* Czyli dopiero za 5 dni ;__; Dobra ja spadam powtórzyć materiał z historii :< Przeziębienie a raczej katar mnie strasznie męczy! Damn it!

Mam nadzieję że teraz dobijecie do 20 komentarzy :) Jest nas tu sporo więc kilka słów nikogo raczej nie zbawi :3 Pozdrawiam!

Zapraszam na mojego aska - http://ask.fm/aga98787 i tt - https://twitter.com/aga98787

12 komentarzy:

  1. Hu Hu pierwsza :3 B-O-S-K-I-E gify! 8 najlepsza <3 *-* Wszystkiego najlepszego Sylwia! c:

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie gify są po prostu zaj****e.
    Czekam na kolejne

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze super!! Nic dodać nic ująć :D
    Czekam na następne :)
    Zapraszam http://still-the-one-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne gify:) Uwielbiam je czytać:D ^^ Codziennie wchodzę na twojego bloga i patrzę czy coś dodałaś:D *_*

    Zapraszam do mnie: youstolemyheartblogoonedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne gify numer 2 <3
    Życzę szybkiego powrotu zdrowia, katar to najgorsze co może być(też się z nim teraz męczę) :(
    Czekam z niecierpliwością na następną notkę~ pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha tiramisu haha níe mogę przestać się śmiać kocham <333
    Magda xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Super super <333 http://the-best-medicine-is-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Hahah Najlepsze 7! ,,Czuję się jak w Titanicu'' ;** Czy mogłabym poprosić o dedykacje z Harry'm? Z góry dzięki ;****

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuje za pamieć wszystkim. super. aga to te nasze tiramisu hehe Sylwia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta te nasze piękne cudowne tiramisu ... Nie mogłam się powstrzymać hehe :****

      Usuń
  10. Podziwiam cię... mieć czas na naukę, znajomych, Blog.... I to jaki zajebisty!!!!!! Uwielbiam Cię <33333 !!!! *o*

    Weronika

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś świetna ;) Wchodze na twojego bloooga codziennie :*

    OdpowiedzUsuń

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3