Translate

wtorek, 7 lipca 2015

Co u mnie?

Witam was kociaki!
Pisałam jakiś czas temu, o tym czy chcielibyście dowiedzieć co tam u mnie.
Pisaliście, że chcecie tak wiec proszę :*

Za wiele to sie chyba u mnie nie zmieniło :D
Ogólnie przez ten cały czas, miałam sporo nauki.
Teraz ide do 2 technikum ^^
Będzie trudno ale damy rade :D
Ilość moich znajomych lekko sie zmniejszyła.
Widocznie niektórzy nie tolerują prawdy.
No ale - Life Is Brutal, czyż  nie?
Mam chłopaka, 14 lipca minie już rok jak ze mną wytrzymuje 
Chodz wiem czasem z ledwością, mam te swoje humorki.
Ponownie bede ciocią, moja starsza siostra o bedzia miała 2 maluszka, kolejna dziewczynka :*
Stałam sie dosłownie molem książkowym.
Moja ulubiona książką jest " Ostatnia spowiedź "- Niny Reichter.
Książka idealna da każdej fanki jakiegoś zespołu muzycznego :D
Głównym bohaterem jest Brade <3
Wokalista zespołu rockowo-popowego ^^
Którejś tam nocy poznaje Ally
Ona nie wie kim on jest.
Zaczyna sie wielka miłość.
Z resztą to trzeba przeczytać.
Prawdziwy wyciskacz łez, chodz też książka śmieszy, czasem wkurza i daje do myślenia.
Może już któraś z was miała taką przyjemność?
Napiszcie w komentarzach :*
A i jeszcze jako ciekawostkę do tej książki, to jest to Funfiction.
Napisała go fanka zespołu Tokio Hotel.
Ja w książce pokochałam Toma, w rzeczywistości też jest uroczy <3
A co do tokio hotel polubiłam i ich muzyke.
Ta wiem " To dziwne "
To jest moja ulubiona nutka ^^



Niedługo wyjeżdżam do chłopaka do Warszawy, postaram sie u niego też dodawać posty.
Przynajmniej zrobie wszystko co w mojej mocy, bo chce też troche pozwiedzać ^^

Teraz już mykam szykować sie na grilla z kumpelami :3
A was zapraszam do zaobserwowania mnie na instagramie.
Tam bedziecie na bieżąco z tym co dzieje sie u  mnie.
https://instagram.com/misia98787/


Lots of Love 

1 komentarz:

  1. Mam nadzieję że będziesz dodawać też posty o tym co u ciebie słychać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3