Translate

czwartek, 16 stycznia 2014

I'm really sorry

Hej kociaki!
Dopiero znalazłam czas, by siąść na bloga. Niestety muszę was poinformować że na blogu nie będzie mnie przez kolejny tydzień może 2.

Mam straszną gonitwę w szkole dużo zaliczeń i walka o dobre oceny na koniec semestru, ostatnio czas bardziej poświęcam przyjaciołom bo uważają, że ich zaniedbuję przez bloga.

Do tego dochodzi też  mały problem z weną. Przez tą przerwę chłopaków nie mam żadnych dobrych pomysłów.

Ostatnio przeczytałam komentarz gdzie któraś z was się strasznie bulwersowała że nie dodałam gifów z Zaynem pomimo tego że miał urodziny. Skarby postawcie się w mojej sytuacji ja naprawdę nie mam teraz czasu  .. Nawet weekendy mam zawalone. Wszystko unormuje się po feriach ... No przynajmniej mam taką nadzieję :)

Mam nadzieję że nie padną zaraz tu teksty typu " po prostu masz nas gdzieś ", " 1D przestało cię kręcić".

W przyszłym tygodniu zaczynam próbne testy gimnazjalne. Wyniki z niego są dla mnie naprawdę ważne. I nie mogę teraz zaniedbać szkoły, bo wy chcecie gify.

Może nie zabrzmiało to za miło, ale czytając komentarze od was po prostu jakaś część tylko żąda. A ja nie jestem takim geniuszem by wymyślać gify 24/7. Zrozumcie mnie.

Na razie muszę odsapną, bo jeśli tak dalej pójdzie to ja już na te gify nie będę mogła patrzeć.

Bardzo przepraszam czytelniczki które czytają opowiadanie z Niallem .. Dla was spróbuję ogarnąć jakąś chwilkę i dodać część .. Ale nic nie obiecuję.


38 komentarzy:

  1. Kochana nie przejmuj się ja wiem jak to jest też mam straszną ganianitwe w szkole nauczyciele robią nam same testy i kartkówki a do tego pani z polaka dowaliła jakieś próbne testy i wiersze-,- Aganators zawsze będą z Tobą <3 powiedzenia w nauce :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekamy na ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przejmuj się, naprawdę - twoi wierni fani będą czekac <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Spoko. Powodzenia w szkole i na testach. Trzymamy kciuki i czekamy :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Spokojnie. Wszystkie trzymamy kciuki , odsapnij najwyraźniej tego potrzebujesz :) . Ja lubię twój blog więc spokojnie :) :* Powodzenia w teastach <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie martw się. Wiem jak to jest prowadzić bloga, chodzić do szkoły i jeszcze załatwiać inne sprawy. Trzymam za Ciebie kciuki! Na pewno będziesz mieć wysoki wynik! :)

    1d-one-direction-imaginy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. nie przejmuj sie jestem z tobą

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia ;*
    Jeśli znajdziesz chwilkę to zglądnij na mojego nowego bloga fanfiction-littleme.blogspot.com
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny! W wolnej chwili zajrzyj tez do mnie :D http://maaaaartaaaaaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi to nie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpocznij i powodzenia w testach! Nie jestem zła, że musisz się "poskładać" w życiu ;]



    Anonimowa ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przejmuj się i spokojnie odpoczywaj my poczekamy.
    Ola
    P.S.życzę tobie powodzenia na próbnych testach

    OdpowiedzUsuń
  13. Aguś zawsze znajdzie się ktoś kto będzie miał aluzje ale nie przejmuj się Twoje wierne Aganators są z Tobą zawsze. :) Życzę powodzenia na testach i powrotu weny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przejmuj się.Rozumiemy cię to jest twoja przyszłość i chcesz się dostać do dobrego liceum lub technikum.
    Wercia
    P.S POWODZONKA NA TESTACH . DASZ RADĘ

    OdpowiedzUsuń
  15. Luziik xd my Cię rozumiemy :-) No bo to jest chyba zrozumiałe że masz tez swoje życie i od czasu do czasu musisz sie nim zająć ;3 Powodzenia na testach, jesteśmy z tobą <3
    Melody Horan

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przejmuj się. Rozumiem cię mam tak samo. Powodzenia na testach.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja cie rozumiem i nie masz za co przepraszac, bede czekac tyle ile bedzie to konieczne ;)powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Hejka! W wolnej chwili możesz wpaść na mojego bloga http://littlemixonedirectionija.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Spokojnie bd czekac... :) nie zamartwiaj sie

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam na mojego bloga o 1D bardzo mi na tym zależy! ----------------------> http://lastfirstkiss1007.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Abyś szybko do nas wracała. Nie przemęcz tam się za bardzo <3
    Zajrzyj. Opowiadanie z One Direction.

    http://www.change-my-mind-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. http://gegfwdwqer.blogspot.com/ super blog . Zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  23. Justin Bieber's Believe
    cały film tylko tutaj:
    nowoscihd.blogspot.com/2013/12/justin-biebers-believe.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie żeby coś, ale co to ma do rzeczy...?


      Anonimowa ♥

      Usuń
  24. jezeli ktos niema czasu prowadzic bloga to po co go prowadzi, nie zeby miala bol dupy, ale zeby prowadzic bloge trzeba mu troche czasu poswiecac jezeli sie go niema, to sie go nie prowadzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem o co ci w ogóle chodzi ... Skąd ta złość? Skarbie tylko teraz nie mam czasu .. Poinformowałam was o tym ... równie dobrze mogłam być taką zołzą i nic nie pisać .. Usunąć bloga i mieć was gdzieś ... A taka nie jestem .. Próbuję być wobec was lojalna ... Popatrz na swoje życie ... Masz czas na wszystko? Na rodzine? Znajomych? Przyjaciół? Bloga jeśli masz? Chłopaka?
      Pisałam że na razie nie mam weny na gify. Wena wróciła ale jestem u siostry na feriach nie zrzuciłam na usb swoich gifów ... A siostry lapka nie będę zaśmiecać ... Na tablecie raczej nic mi z tego też nie wyjdzie ...
      Wszystko uormuję się już w tą sobotę .. Będę na swoim kompie, będę miała swoje gify i będę dodawało po 2/3 notki w miarę swoich sił. Tęsknie za wami ale nic ie poradzę że aktualnie mam taką sytuacje ... Nie miło czyta się takie komentarze ... Ale jeśli paulino masz jakiś mega problem co do tego bloga to po co na niego wchodzisz? Po co się po ch**ja udzielasz? Skoro coś ci się nie podoba?

      Usuń
    2. chyba mnie zle zrozumiałas? nie mam problemu do bloga ani zlosci poprostu wszystkie blogi na ktore regularnie wchodziłam nagle robia sobie przerwe, a twoj blog jest moim ulubionym blogiem, po prostu zrobiło mi sie troche przykro ze robisz przerwe na 2 tyg. ale jezeli nie lezy ci to ze wchodze na twojego blogo, moge przestac tu wchodzic, wystarczy jedno twoje slowo.
      Moj komentarz nie miał na celu obrazic Ciebie czy obrazi twojego bloga ale jezeli cie uraziłam to PRZEPRASZAM

      Usuń
  25. Cudowne!
    Wpadnij do mnie w wolnej chwili.
    po-prostu-tylko-ja.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hejka kociaki! Pisze kom bo bez sensu jest pisanie nowej notki. Chce wam powiedzieć żę wracam już w tą sobotę.
    Notki będą pojawiać się po 2/3 dziennie.
    Bardzo się za wami stęskniłam kociaki :(

    Lots of Love!

    OdpowiedzUsuń
  27. Twój blog został nominowany do Versatile Blogger Award. Więcej informacji w poście: http://olkalolka-mylifemyworld.blogspot.com/2014/01/versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej super blog zapraszam na mojego http://loveiswrittingdance.blogspot.com ja zaobserwujesz ja też zaobserwuje nie zaszkodzi jak po komentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nominowałam cię do Libster Award!
    love-food-like-niall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ucz się ucz i nie przeszkadzaj sobie bejbeee :DDDD
    zapraszam na nowego bloga:
    http://dark-side-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana, mam nadzieję, że dzisiejszy, nowy teledysk chłopaków da ci niesamowity zastrzyk weny! Czekam na jutro z niecierpliwością! ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. zapraszam do mnie: http://ff-louis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. nie moge sie doczekac kiedy wrocisz

    OdpowiedzUsuń

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3