Translate

piątek, 8 marca 2013

Informacje o 1D

Witam .... z góry bardzo przepraszam za to że nie dodawałam przez te 4 dni żadnej notki ... Wiecie SZKOŁA -,-' Dziś dzień kobiet *,* W szkole mieliśmy  apel ( norma ) na którym wystąpiła moja klasa a raczej tylko dziewczyny :3 Tańczyliśmy do Ona tańczy dla mnie -,-' Przed całą gimbazą i w dodatku jeszcze Liceum .... zajebiście było po prostu. W niedziele jest wielki dzień *,* Dla mnie oszczywiście o,-


Więc .... Może tak na początek ... tak wygląda nowy tatuaż Harrego ... wiecie wkurza mnie to ... nie chodzi mi o  to że motyl czy coś w tym stylu .... Ale człowieku masz już ich chyba z 40 po co ci kolejne dziary .... na starość nic ci dobrego z tego nie przyjdzie ... To jest fajne do czasu i w małych ilościach ale no kurka .... Styles OPANUJ SIĘ I ZWOLNIJ TĘPO !!!! Z resztą jego życie ...... -,-'



















Chłopcy są  aktualnie w Irlandii   *,* Zdjęcia z koncertów
















Gify :
Zmień dawki psychotropów Niall
Ta ta ta Styles jesteś groźny 
Bez skojarzeń hehe 
Ok zmień dilera Styles 

































A oto co wymyślili kumple Nialla *,* Jak by co to tam piszę " Napluj na mnie Niall "
















Reakcja Nialla jak to zobaczył




















Perrie ma nowy kolor włosów *,* Strasznie mi się podobają




























































Perrie i Zayn  :3




















Harry i jego przyjaciółka
























Lux w Dublinie

















I inne zdjęcie Luz




















Niall w Dublinie
Jak ja kocham tego Blondyna *,*
Szkoda tylko że on nie wie że ja istnieje :'( 



















Chłopcy ( Niall, Zayn i Liam ) 7.03.14


















Liam z siostrą




















Zdjęcie z nowej sesji dla Irlandii
















Liam i Den wybrali się jakiś czas temu na lody *,* Moja ulubiona para






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3