Translate

niedziela, 6 stycznia 2013

Harry - prolog cz. 1

Hej co tam sorka że dzisiaj dodaje tego Imagina. Nie wiem ile będzie części bo mam wiele pomysłów ... W pierwszej części nie będzie Harrego pojawi się on trochę później :)


Bohaterowie :
Ines - Postrzelona dziewczyna, zajmująca się fotografią. Czekająca na tego jedynego
Den - Dziewczyna Liama, przyjaciółka Ines, tancerka
Meggie - Studentka i przyjaciółka Ines
El -  Ukochana Lou, lubiąca zakupy i dobrą zabawę. Przyjaciółka Den
Perrie - Piosenkarka, kumpela Den i El
Harry - Cudowny chłopak, ulubieniec i idol wielu nastolatek, szczery i uczciwy.
Lou - Kochający swoje życie szatyn o niebieskich oczach lubiący się wygłupiać
Niall - Blondyn, o nieziemskich oczach, najbardziej kochający jedzenie.
Liam - Największy fan Toy story. Jedyny w swoim rodzaju
Zayn -  Mulat. Ubóstwiający lusterka, zakochany po uszy w obecnej dziewczynie Perrie
Mikołaj - Brat Ines. Łączy ich wielka i nierozłączalna więź.



- Ines - usłyszałam głos Den - Jestem już gotowa to co zaczynamy ??? - uśmiechnęła się
- Zaczynamy - odwzajemniłam gest - ustań pomiędzy dziewczynami.
- Ok - zajęła wyznaczone przeze mnie miejsce. - Sesja z każdą chwilą robiła się coraz bardziej drętwa. Nagle wpadłam na świetny pomysł.
- Przynieś mi czerwoną i fioletową farbę - szepnęłam do mojego pomocnika.  Po chwili stały przy mnie 2 puszki kolorowego płynu.
- To teraz się trochę pobrudzicie - zwróciłam się do roześmianej gróbki dziewczyn.
- Co ??? - zapytała zdezorientowana Den
- Macie tu 2 farby zamoczcie jedną dłoń w jednym kolorze a drugą w drugiej ok ???
- Dobra ok
- Już - krzyknęła cała gromada
- Dobra a teraz róbcie co chcecie. Farbę chce widzieć wszędzie - zaśmiałam się. Zaczęliśmy od początku, wyszło mnóstwo cudownych zdjęć. Po wszystkim kazałam dziewczynom by poszły się umyć. Po 20 minutach w pomieszczeniu zawitała Den. Przysiadła się do monie i razem oglądaliśmy zdjęcia z sesji.
- To jest genialne - zaśmiała się
- Nom twoja mina jest ..... śmieszna - też sie zaśmiałam - A co powiesz na to ??? - wyświetliłam kolejną fotografię.
- No nie pogadasz ... Jak ja wyglądam - znowu się zaśmiała
-  Nie przesadzaj jest ekstra ... wyglądasz tak sexy - obydwie wybuchnęliśmy śmiechem.
- Nie za wesoło - usłyszałam rozbawiony głos Meggie
- Hej co ty tu robisz - przywitałam się z kumpelą.
- Szpieguję cię - zażartowała Den
- Ej ... - Walnęła ją lekko w ramię
- Żartuję - zaśmiała się - to co tu robisz ??? - zapytała po chwili Den
- Skończyłam szybciej zajęcia więc jestem ... A co tu macie - podeszła do mojego laptopa
- Nie błagam nie patrz wyglądam dziwnie - podbiegła do urządzenia i go szybko zamknęła.
- No pokarz ... plis - Meg zrobiła minkę pieska
- Nie !! - den odeszła troche dalej
- Den pokarz jej bo się obrażę a mój foch jest nieodwołalny - zaśmiałam sie
- No dobra - siadłyśmy na ziemi i Den włączyła zdjęcia
- Wow kto to wymyślił z farbami ???
- Me !!! - zaśmiałam się po czym popatrzyłam na następną fotografie - To które wybierasz ??? - zwruciłam się do Den
- Em to będzie to, to ,to i .... to - pokazała następujące zdjęcia
- Ok na jutro ci je dostarczę .... Gdzię będę mogła cię znaleść ????
- Em jutro Liam .... - Meg jej przerwała
- Jaki Liam ??? - zaśmiała się
- Ha ha bardzo śmieszne a jakiego znasz Liama ??
- No żartowałam - na jej twarzy zagościł uśmiech
- No więc wracając jesteśmy jutro umówieni u Harrego i tam mamy spędzić cały dzień - popatrzyła na mnie
- Chwila ... czekaj ... wróć ... Harry ??? Jak Harry ???
- Styles ten z zespołu Liama - słysząc te słowa całkiem mnie zatkało
- No to ( t.i ) pozna swojego idola - Meg się zaśmiała
- Cicho - stuknęłam ją.
- Is na serio sie w nim bujasz .... bo wiesz mogę cie zapoznać - uśmiechnęła się
- Nie dzięki wolę się nadal ukrywać z tym - zaczerwieniłam się.
- No dobra zmieniamy temat za 2 dni ma dzień wolny ty Ines nie jesteś umówiona na żadne sesje, a ty Meg masz jakieś plany ????
- No niestety nie - zrobiła smutną minę
- to teraz masz za 2 dni grupowe zakupy. Na pewno El też będzie chciała a Pez to się przekona.- zn na jej twarzy zagościł uśmiech
- Ok - odpowiedziałam jednocześnie z Meggie
- No dobra ja teraz sie zbieram bo na pewno Liam czeka, pamiętaj że jutro te zdjęcia to masz mi przywieść do Harrego.-  uśmiechnęła się i cmoknęła mój policzek.
- Nie mam adresu - zaśmiałam się
- Wyślę ci potem  sms ok ??
- Ok
- To pa ja lecę - przytuliła mnie i Meg po czym zniknęła za czarnymi drzwiami prowadzącymi do mojej pracowni. Zaczęłam zbierać swoje rzeczy.
- No to poznasz Harrego -  poczułam że moje serce przyśpieszyło swoje ruchy a ciało zaczęło drżeć. To dziwne że na samą myśl o nim staję się taka podenerwowana a umysł szaleję ze szczęścia.
- Ines ???? -  Meg machnęła mi dłonią przed twarzą.
- Sory zamyśliłam się .....




Przepraszam spieprzyłam sprawę hehe. W pierwszej części jest tylko mowa o Harrym w 2 natomiast już się pojawi jak mówiłam wcześniej nie wiem ile tego będzie mam wybujałą  wyobraźnie :O  zapraszam na moją stronę na fb < klik >  wiecie co był ten taki grafik co kiedy dodaje i tp :) No to go teraz burzymy .... mam dużo nauki jutro na przykład 2 sprawdziany z matmy nie wiem jak ja to zrobię :O  No ale sie jakoś uda   w ciągu tygodnia będą imaginy z gifami i informacje a i soboty niedziele piątki te długie opowiadania :)


Jutro premiera kiss you ... kto się jara jak ja ???? Pozdrawiam wszystkich a i bardzo dziękuję za miłe komentarze które ostatnio się tu coraz częściej pojawiają bardzo dziękuję mam nadzieje że będzie ich więcej  :) 

Co myślicie o początku tego opowiadania był pisany przy piosence Taylor  I Knew You Were Trouble .... Sama się sobie dziwie ale polubiłam tą piosenkę, chodź nie teledysk jest fajniejszy :) 

Proszę o komentarze :) Kocham was misie, Miłych snów z 1d w roli głównej ... Pa 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3