Translate

wtorek, 18 grudnia 2012

Ciekawostki o 1D :)

Hej :) Przepraszam że wczoraj dodałam tylko info :)Cóż szkoła rozumiecie do tego porządki w domu a mam duży więc było trochę tego :P Ale  na pewno dodam imaginy z gifami :)  Dziś w sumie miałam z 4 lekcje na pierwszych 2 polakach debata po Angielsku :)))  i przygotowywanie sali :)  potem 4 kolejne lekcje i godzina czekania na autobus, ja to mam zjebane życie, ale cóż trudno sie mówi pochodził się po mieście, to  wygłupiało się z koleżankami nad jeziorem :P

U chłopców jak na razie cicho oprócz tego że są/ lecą własnie do LA
zd z lotniska



















Z imprezy urodzinowej Lou
Ten tort .... <3 














Zd z jakiejś sesji dla magazyny You



























Perrie z ciastem świątecznym




















Ed, Haz i jakiś koleś














Lou, Liam i zayn dla J-14
Lou jaka tapeta :O
No wiedziałam że coś mi nie grało :}
Sam żeś sie wkopał  Malik 




















A na koniec Swit focie chłopaków
Nie obczajam .... ale fajne foto 






Wyobraźcie sobie wchodzicie do swojej sypialni a ty Ka bum
Harry Styles leży w twoim łóżku 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3