Translate

czwartek, 29 listopada 2012

Hej dziś od rana bardzo zle się czuje, więc możliwe ze jutro nie pójdę do szkoły sooooooo. A co do chłopaków to wywiad z 1D dla Extra. Pan styles wypowiada się na temat panienki Taylor :o




chłopcy wygrali nagrodę aria. Gala odbyła się w Australii więc 1D na niej nie było :( Szkoda a oto wideo z tej pięknej chwili  :



Chłopaki są aktualnie w Connecticut :/ a oto zd :







Cyrus ostatnio wypowiadała się na temat 1d gad 



To Harry dodał na instangrama : 

i ja się pytam o co cho ??



tu macie pare fajnych gifów :

cOś Ty BrAł  ZaYn ???


mam tak za kazdym razem przed ogłoszeniem ocen ze spr :/


Niall rozjebał system 





Też cię lubie :*




ta ta ta moja reakcja gdy nauczyciel pyta czy rozumiem to co powiedział 



wow .... ale zwis hehehehehe 




też się boje dzieci kukurydzy Niall  :}




Tu macie jeszcze pare fajnych fotek :

:0

chyba nie umiał zejść ( o.0 )

kto chce takiego mikołaja na swięta ???

ooooo umarłam

mom ja ce o_o


oooo Lux i Lou bosz jak słodko



ściska jej rękę jak by się jej bał ... Niall powaga na maksimum


hehehe jaki zaciesz :o


TO WSZYSTKO BAY OSOS  :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3