Translate

środa, 23 kwietnia 2014

Ważne!

Hej pysie!
Widzę że na blogu rozpoczęły się spekulacje.
Pisałam jasno i wyraźnie PRZYGOTOWUJE SIĘ DO TESTÓW.
Dziś miałam humana i polski, jutro przyroda i matma a w piątek angielski.
Bardzo zależy mi na dobrym wyniku z tego egzaminu, do liceum do którego chce się dostać musze mieć go przynajmniej na 80%.
Nie mam czasu pisałam wam.
Więc teraz mi tu niech co po niektórzy nie pierdolą, że nic nie pisałam.
Czyta się notki ze zrozumieniem.
Jestem na blogu pierwszy raz od prawie miesiąca.
Miałam dodać część imagina ale to nauka, to chłopak, zerwanie ( a tu byłam załamana), klasa jest na mnie cięta.
Eh użalać się nie będę.

A teraz coś do Aganators :*
Kocięta kończe testy w piątek i nadrabiam wszystko dla was.
Wiem że mnie wspieracie,m za co was podziwiam.
Dziewczyny które utrzymują ze mną stały kontakt na fb wiedzą o wszystkim.
Musicie wytrzymać jeszcze te 2 dni :*

Nie sądziłam że zrobi się z tego taki cyrk.
 A pisałam wyraźnie .. eh ile co poniektórzy z was mają lat no kurr...

Miło było przeczytać tych pare hejtów :*

Jeśli się coś nie podoba TO NA CHUJ TU WCHODZISZ?
Są osoby które czekają może niecierpliwie ale czekają.
No ale zawsze znajdzie się się taka świnia co ma problem :/

Lots of Love! xx

45 komentarzy:

  1. Wiem co przeżywasz :D Sama też zaczęłam dzisiaj pisać i też nie miałam czasu dodać następnego rozdziału w moim opowiadaniu, na który cię zapraszam jak to wszystko się uspokoi ;) Trzymam kciuki, aby egzaminy poszły ci jak najlepiej :D
    Pozdrawiam :*
    Tutaj masz linka ;)
    http://youstolemyheart-opowiadanieo1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. też pisze te egzaminy :D i cię rozumiem, mimo iż ja się do nich, aż tak nieprzygotowywałam, ale wiem, że niektórzy są ambitni i to robili:) życzę powodzenia na następne dni, też piszę angielski :(
    no to czekam do piątku :D
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czekam :* Powodzenia :) <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ja cie rozumiem no ale sorki odbiecalas cos 29 MARCA a teraz ktory mamy a ty ani slowa nic wiem testy nauka i wg ale napisac pare slow MAM TESTY UCZE SIE NARAZIE NIE BEDZIE MNIE NA BLOGU POTEM WRACAM I WSZYSTKO BEDZIE JUZ OK tyle wystarczy nie kazdy bedze pamietal czy ty teraz piszesz testy czy nie bo kazdy ma tez swoje problemy i przepraszam jesli cie uraze juz nic nie bd pisala bo szkoda czasu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zawsze można dotrzymywać obietnic koleżanko ;))

      Usuń
    2. Poza tym najpier napisałaś ,że cie nie będzie do testów póżniej wróciłaś i napisałaś ,że dodasz jutro opowiadanie.Troche to mylące

      MARTA

      Usuń
    3. no wlasnie jak ja sie z tb MARTA zgadzam :)

      Usuń
    4. poza tym mienie bloga zobowiązuje do czegoś - Emilka

      Usuń
    5. Marta jesli cos ci sie nie podoba to wypierniczaj stad. Nie mam zamiaru czytac czehgs takiego! Ile razy wracalam ze szkoly i siadalam na bloga majac na 2 dzien sprawdzian. Chce kims zostac w przyszlosci i zakuwam teraz! Zrozum kurcze no moje zycie nie kreci sie wokol 1D i tego bloga. Ile ty masz kurcze lat zeby tego nie zrozumiec? Mam powoli juz dosc ... poswiecalam dla was kazda wolna chwile ( notka to jzkies 2godz)czasem zaniedbujac szkole, rodzine, przyjaciol, nie po to by teraz czytac teksty " po co ty wgl zakladalas tego bloga ", " zal mi jej ". To boli ...

      Usuń
    6. MARTA po co ty tu wchodzisz? Tu.wielce obrażona, wszystko jej się nie podoba. I jeszcze piszę bzdury. Teraz jest po tekstach i wierzę że Agnes wróci. A ty i inne którym się nie podoba wypad! Po co tu wchodzicie?! Tu są prawdziwi fani którzy czekają, są wyrozumiali. A to przez wasze ciągłe gadanie Agnes może nie wytrzymać, jeśli potraficie czytać miała egzaminy, problemy w szkole i z chłopakiem. Więc może powiedzieć "koniec! Niech te które tak mówią o odpowiedzialności za blog, same sobie założą i zobaczą jaka to odpowiedzialność! A ja nie piszę" i co by było? A więc przestańcie tu przychodzić jeśli macie tylko ciągle narzekać, bo są osoby którym naprawdę zależy na blogu. A wy to możecie zniszczyć.

      Usuń
    7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    8. MARTA ma prawo wyrazic swoje zdanie na temat bloga

      Usuń
    9. Ale kogo obchodzi że jej się coś niepodobna? Niech sobie własny założy i będzie taka odpowiedzialna jak piszę. Po co? Ja się pytam, po co? Wie że ktoś nie może napisać ale i tak będzie pisać cały czas. Nie podoba się się blog to po cholerę tu wchodzisz? :)

      Usuń
    10. Hej uspokujcie się ! Nie było mnie dwa tygodnie a ile mnie omineło. Popatrzyłam sobie na te wasze rozmówki i prawda jest taka ,że każdy ma trochę racji. MARTA ma rację w tym ,że Agnes mogła nam dać znak ,ale też druga strona gada dobrze ,że to rani itp. Uważam ,że powinnyśmy zapomnieć o sprawie zwłaszcza ,ze MARTA nie odpisuje na wasze komentarze co może oznaczać ,że sobie odpuściła. Zapomnijmy o sprawie. Problem zrobi się dobiero wtedy gdy Agnes znowu zrobi taki numer (w co wątpie) ,bo wtedy MARTA faktycznie będzie miała rację. W tym komentarzu nie chciałam nikogo obrazić jeżeli to zrobiłam to przepraszam nie miałam teo na myśli i chciałam być bezstronna.

      Usuń
  5. Nominowałam Ciebie do Liebster Award :) Szczegóły tutaj: http://londyyn.blogspot.com/2014/04/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia w testach ;D i trzymaj sie tam mocno

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia, trzymam za cb kciuki xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja czekam i trzymam kciuki za cb na egzaminach buziaki ;***

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki za egzaminy i czekam :****

    OdpowiedzUsuń
  10. hejtami sie nie przejmuj, niektórzy nic nie rozumieją
    powodzenia :x

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepraszam,że przeszkadzam ale czy mogę opublikować kilka twoich imaginów z gifami na fb bo masz wielki talent którego ja nie posiadzam
    Bardzo cię i to proszę
    Klaudia B. <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Agnes nie przejmuj się. Prawdziwi fani zostaną :* Powodzenia i czekam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekamy na kolejną notkę. Mam nadzieję, że dobrze poszły ci testy. Zerwanie współczuje ale jak ja to powiadam No Boyfriend No Problem ::

    OdpowiedzUsuń
  14. Nominowałam cię do Liebster Awards ;) Więcej informacji znajdziesz tutaj: http://youstolemyheart-opowiadanieo1d.blogspot.com/2014/04/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Super blog <3 Zapraszam do siebie : http://1dczyjest.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Życze powodzenia i trzymam kciuki.
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  17. hejo zapraszam do sb na bloga zaczynam dopiero ale bardzo prosze dajcie mi szanse i zostawcie kom :) http://blogonedirectionneverforget.blogspot.com/2014/04/poznanie.html

    OdpowiedzUsuń
  18. obiecalas ze wrocisz a gdzie jestes nie ja mam dosc papa milo bylo - Sara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak małe dzieci. No żegnaj. Po co piszesz, że przestajesz wchodzić.? Nie sądzisz że, Agnes ma też życie poza blogiem. Czasami zaniedbuje rodzinę, przyjaciół żeby notkę napisać. I uszanujcie to. Skończyła dopiero co pisać egzaminy. Więc przestańcie. Pamiętaj Agnes my, prawdziwi fani będziemy z tobą i czekamy na cb. ;)

      Usuń
    2. pff wow ale zaniedbuje rodzine to co ona nie ma czasu wolnego tylo ciagle szkola,rodzina,kumple,nauka,spac i tak w kolko wybacz ale sama sie przyznala ze jakos na fb miala czas wstrapic a tu glupiego bd na majowke nie wiec wybacz szkoda jej bylo tych 3min dla was czyli "fanow" czyli ludzi ktorzy nie potrzebnie ja bronia zal mi jej i was

      Usuń
    3. No i sprawdziło się to co MARTA pisała. Agnes faktycznie głupio się zachowała i nie podoba mi się to co robi obiecała nam ,że tylko dwa dnia a to już cztery. Mam dość tego czekania. Rzoumiem ,że testy to wstanie jestem jeszcze zrozumieć ,ale sama kiedyś pisała ,że zły humor wsprzyja pisaniu opowiadania. Uwielbiam jej imgainy ,ale już trochę przesadza.

      Usuń
    4. Tam są drzwi. :) Jak wam się nie podoba to wypad. ;D My czekamy. I niech pięć tysiecy "odpowiedzialnych" osób nie piszę. Nudne to się robi. Załóżcie swoje blogi i wtedy zobaczymy czy wy tak wszystko na czas, idealnie i czy zawsze będziecie mieć czas! ;) Pozdrawiam.

      Usuń
    5. mam bloga i umiem znalesc na niego czas nie martw sie o to :) a Agnes robi z sb dive i przegina i zaraz usprawidliwienie bedzie ze cos jak zwykle sie stalo bardzo pechowe zycie ma ta dziewczyna nie zuwazylisci?? a moze to tylko stek bzdur wyssanych z palca tak tez tak sadze to czekajcie dalej na swoja Agnes papa

      Usuń
    6. No prosze nie było mnie chwile a jak się towarzystwo rozkręciło. Mówiłam ,że tak będzie ,ale większość mnie nie słuchała. Koleżanka na górze ma racje straszna z cb diva Agnes. Żeganm się bo mnie już tu nie nie zobaczycie.

      MARTA

      Usuń
    7. No nareszcie! :) W końcu cię tu nie będzie i nie będziesz pierdolić. To tylko blog ludzie. Przestańcie się srać. Jak nie podoba się coś to wypad. Nie nie obrażajcie Agnes łaskawie.

      Usuń
    8. Ale wyście mili. Naprawdę. Nie znacie dziewczyny (chodzi o Martę), "W końcu cię tu nie będzie i nie będziesz pierdolić". Naprawdę? Nie chcę nikogo urazić ale, kogoś nie znać i pisać tego typu rzeczy? Okej nie wszystkim się to podoba bo rzeczywiście przyznaję wam rację ale, bez przesady :)

      Usuń
    9. A oni nie obrażają Agnes, nie piszą że jest divą. Nie wcale -.-

      Usuń
    10. nie wg czlowieku ogarnij sie i zobacz jak ona wami manipuluje

      Usuń
  19. *tak bardzo perfidna reklama, PRZEPRASZAM*
    Każde marzenie ma swoją cenę, każdy sekret ma swojego powiernika. Cecily, nastoletnia artystka i Luke, niespełniony młody muzyk, których drogi spotkały się w sposób tak prozaiczny, jak nikt nigdy by nie mógł przypuszczać. Historia niezwykłej znajomości, marzeń i pragnień... marzeń, które nigdy nie będą całkiem ich.
    http://hills-across-the-sheets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. zostałaś nominowana do Libster Blog Award ! :D mój blog: http://staystrongforyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekaw kiedy bedzie kolejna notka

    OdpowiedzUsuń
  22. No właśnie już 10 dni czekamy.

    OdpowiedzUsuń
  23. DAJE REKLAMĘ PROSZĘ ZAJRZYJ ale proszę żeby ktoś zajrzał,kometowal,może jak spodoba sie blog to zaobserwował wiec tak szybki opis jest 21-lenia dziewczyna tatuażystka która ma 5-letnia córkę wpadła z chłopakiem i uciekła po tym jak zaczął bić ją i dziecko zmieniła całkowicie wygląd pracuje na fałszywym nazwisku i papierach. dostaje zlecenie aby wytatuować jednemu z członków słynnego zespołu one direction tatuaz tak zaczyna się cala przygoda miedzy nią a jednym z nich jej wybrankiem który pokocha ją taka jaka jest i będzie bronic jej i jej dziecka. wszystko pomału sie rozkręca ale mowie tylko ze jak nie będzie chociaż jednego kom pod 2 rozdziałem nie dodaje kolejnej części wiec jeśli ktoś chce kolejne części proszę kometowac dziękuje wiec to jest link -> http://blogonedirectionneverforget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Cześć !
    Znalazłam bardzo ciekawy konkurs w którym można wygrać Nike Air Max! Super sprawa!
    Zresztą sama zobacz: http://skroc.pl/wygraj_airki

    OdpowiedzUsuń

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3